Kan iemand mij helpen? Ik ga voor 3,5 week trekken door Israel en ik zoek eigenlijk goede accomodaties. De prijzen van jeugdherberg en kibboetsen vallen me wat tegen, dus nu zoek ik naar de mogelijkheid om te kamperen op campings. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of adressen weet waar ik terecht kan? Weet iemand wat ongeveer een overnachting voor 2 personen op een camping in Israel gemiddeld kost?
Hai Inge, Wat ik heb begrepen is het kamperen in Israël bijna net zo duur als overnachten in een hostel, vooral daarom wordt camperen niet veel gedaan. En dan heb je toch even meer comfort. Wil je niet zomaar een hostel, zou je eens kunnen overnachten in een bedouine tent of een indiaanse Tipi! Je hoeft dan in ieder geval geen tent mee te nemen. Er zijn overigens wel campings, onder andere aan het meer van Tiberias, de Dode zee en in de Negev. BTW heb onlangs gehoord van http://www.couchsurfing.com/, misschien ook wel interessant. Als je wat adressen nodig hebt, kan ik je die wel mailen, groeten, Hanna