ff voorstellen? wij Tom 46jr,Lia 43 jr en yannick 9jr gaan in mei 08 naar Ontario en Michigan.
om de zaken wat betaalbaar te houden en om vrijheid te hebben zitten we te denken aan een huurauto met tent/kampeerspullen.
we hebben al wat contact via deze site maar toch ook wel vragen.
belangrijkste: is het mogelijk om daar een auto met tent e.d. te huren? we hebben al wat gegoogeld maar alleen campers gevonden.
of kunnen we misschien beter gaan zoeken naar bv. b&b of blokhut of goedkope hotels? maar wij zouden liever een trip maken op wat avontuurlijker manier, een week door Ontario naar Michigan, daar een week bij familie en daarna nog een week trekken door Ontario of N.O. Amerika terug naar Toronto.
Hey Tom.
Wat betret jouw vraag, ik heb ooit jaren geleden eens een Duitser geholpen aan de balie van Cruise Canada, een verhuurbedrijf voor o.a. campers in Toronto.
Deze duitser had een motorfiets gehuurd, en wilde een tentje erbij.
Die hadden ze daar wel.
Maar ik vond het behoorlijk duur. Vlgs mij meer dan de aanschafprijs !
Wij namen ook het convenience pakket niet… (50 dollar) maar kochten voor 20 dollar wat spullen in een dollarstore… Hebben het na afloop weggegeven aan familileden
Waarom koop je hier in Nederland niet gewoon een lichtgewicht tent,(desnoods 2 ) en wat lichtgewicht kampeerspullen ?
Ik denk dat je beter uit bent. De zwaardere spullen kan je ook gewoon in Canada kopen.
we gaan een camper huren, van 26-4 tot 16-5 gaan we een trip doen, Toronto, door zuid Ontario een week naar familie in Grand Rapids MI. De laatste week waarschijnlijk door het noorden weer terug naar Toronto.
In Vancouver zit een bedrijf die spullen verhuurd. We vonden het niet duur en goede kwaliteit. Wij gaan er dit jaar weer gebruik van maken omdat we verder Vancouver island willen bewonderen. Met de tent gaat dit wel echt het beste, je kunt overal komen en het is toch echt back to nature. Alhoewel een camper natuurlijk wel heerlijk luxe is. Vraag me alleen af zo’n grote auto wel lekker rijden is…(tenminste wij zagen alleen van die grote joekels van campers…er zijn wel kleinere, maar ze zijn echt groter als in Europa…)