Hallo,
Wij gaan 3 weken naar west canada komende juli. We vliegen op Vancouver (ook weer terug vanuit vancouver)
We konden geen camper meer krijgen en denken eraan om de kampeerspullen te huren locaal. Weet iemand een goede verhuurder van kampeerspullen?
Bedankt!!
:crybaby:
Bedankt, Cor! Geweldig.
Ik ga ze contacteren. website ziet er goed uit.
Een goede tip.
Graag gedaan, tip is niet van mezelf. Ik kampeer niet neer maar van een ander gehoord.
In ieder geval ben je geholpen.
Cor
ik heb wel eens gehoord dat het huren van spullen erg duur is, misschien kun je wel wat spullen kopen bij de wal-mart of canadian tire, komt misschien per saldo goedoper uit, moet je alleen wel even de tijd nemen/hebben om te shoppen!
Hoi, Rent-a-tent kun je ook boeken via Askja Reizen in Arnhem. Zie www.askja.nl of 026-3529390
Hoi,
Ik kon het bij Askja niet vinden eerlijk gezegd maar we hebben nu geboekt bij Rent-a-tent-Vancouver. Het is helemaal niet duur (best wel goedkoop eigenlijk). En perfect geregeld. Wij zijn nu 140 Euro/week voor een compleet pakket kampeerspullen. Dat is echt heel weinig. Ze hebben ook geholpen met een eerste hotel-overnachting te vinden in Vancouver en hebben een hoop tips gegeven voor onze reis…
We hebben er zin in…
beste groet!