Kamelya World Resort

Hallo,
als nieuweling hier, een vraagje:

Zijn er hier mensen die al naar Kamelya World Resort in Side zijn geweest ?

Wij gaan er deze zomer naar toe, naar de Holiday Village, en langs deze weg hoop ik wat meer te weten te komen over dit hotel.

Bedankt alvast !

kijk eens op:

http://www.vakantiereiswijzer.nl

Hier vind je allemaal reacties van mensen die er zijn geweest.

Heb dat al gedaan, maar ik wil zoveel mogelijk reacties.

Op deze site, kan/mag je geen vragen stellen, hier kan dat wel.

ik ben mei 2005 hier geweest. echt super mooi. heel grootook, zijn 3 hotels.
echt de moeite waard om te gaan, mooie zwembaden leuk aquapark. veel te doen qua animatie door de dag. 's avonds schitterende shows.
eten gevarieerd en nooit koud.
winkelen kan je onmgevind vrij weinig. maar met de bolmus die 100 meter van het hotel stopt ben je zo in het centrum

groetjes

filiz

Hey DSKV,

Sorry, dat wist ik niet… Mijn excuses daarvoor, Nou, toen wij naar ons hotel werden gebracht hebben we gestopt aan Kamelya om mensen af te zetten en het zag er toch zeker héél goed uit !

Bij welke reisorganisatie is dit hotel te boeken? Heb ook goede verhalen gehoord over Kamelya World Resort maar kan geen reisorganisatie vinden waar deze te boeken is.

Ik weet dat je dit hotel kan boeken bij ofwel Thomas Cook ofwel JetAir hier in belgië

ja klopt, wiuj hebben toen ook bij thomas cook geboekt geloof ik.

Jet air heeft dit hotel in zijn brochure.

Voor de mensen die er al geweest zijn, wij hebben een bungalow gehuurd, we zouden dicht bij het zwembad willen zitten, is da mogelijk ?

Als de bungalow dicht bij het zwembad staat, ben je dan dicht bij de bar ?

We gaan met 2 families waar er totaal 2 kinderen bij zijn, als de kindjes in hun bed zitten willen we 's avonds gewoon nog wat buiten zitten en iets drinken, vandaar mijn bovenvermelde vraag.

als de bungalow vlak bij het zwembad staat ben je ook vlak bij de bar.
maar het park is zo groot. niet alle bungalows staan kort bij het zwembad.
maar dit kan je natuurlijk wel aan de receptie vragen, misschieb dat ze jullie een fijne kamer geven dan

groetjes

filiz

Je bent best om dit al aan te geven als je boekt dat je dicht bij het zwembad wil zitten, dit faxen ze dan al door. Althans, zo doen wij het en we hebben al altijd gekregen wat we gevraagd hadden, gewoon er vroeg bij zijn zodat zij er ook rekening mee kunnen houden!