Kaartjes wk finale

Hallo Allemaal,

zijn er nog mensen die in Zuid Afrika wonen en Wedstrijdkaartjes hebben voor de wk voetbal finale van aanstaande zondag?

Wij zijn al voor een van de groepswedstrijden naar Johannesburg geweest en zouden dit weekend graag terugkomen voor de finale…

Dus; wie kan ons aan 4 kaartjes helpen?

Groetjes,
Judith

Woon zelf in ZA en ben ook naarstig op zoek naar kaartjes. Mocht ik er nog aan kunnen komen dan laat ik het hier wel even weten.

Groetjes,

Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

Hier schijnt alles uitverkocht te zijn, al voordat er officieel arrangementen bekend waren. Dit terwijl de organisaties pas zouden gaan verkopen na de wedstrijd… VAAG verhaal!
Het gerucht gaat dat er een probleem is met de FIFA.

We staan op de wachtlijst bij de KNVB en zo gauw er weer arrangementen beschikbaar komen proberen wij die ook te boeken. Dus mochten we ineens kaarten over hebben zal ik het ook laten weten!

Groet,
Judith

Wij hebben ondertussen kaartjes kunnen bemachtigen:cheer:

Ik weet dat er op moment nog wel wat te krijgen is via www.oranjecamping.nl

Veel succes!!

Ook misschien nog kaarten te verkrijgen bij www.footballevent.nl, maar als je ziet wat voor prijzen er gevraagd worden, …

Wij gaan heerlijk met vrienden de Braai aansteken en daarna gezamelijk de wedstrijd volgen via de TV, ondanks dat Soccer city bij ons zeer dicht bij is.
:dag:

jalours

Sport | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl.