Kaartjes Hermitage onlie bestellen mogelijk voor 2 mensen tergelijk?

Hallo mensen,

Ik heb een vraag eind komende weke vliegen we naar St Petersburg en wilden online kaartjes kopen voor de Hermitage in St Petersburg, echter ik zit met een vraag en krijg deze maar niet beantwoord. De kaartjes moeten op naam staan die ook in je paspoort is vermeld maar ik wil weten geldt dit voor het ophalen van de kaartjes of voor de toegang tot het museum?

De customer service krijg ik telefonisch al een week niet te pakken en ze reageren ook niet op mail. Ik heb geprobeerd om het gewoon uit te proberen maar ben op een gegeven moment met invullen gestopt omdat ik bang was te eindigen met 2 kaartjes op mijn naam zodat ik 1 kaartje voor niets koop en mijn man nog altijd in de rij moet staan. We hebben ook maar 1 credit card en die staat op mijn naam anders zouden we ze wel ieder apart bestellen.

Heeft iemand ervaring met het online bestellen van kaartjes voor de Hermitage in st Petersburg en kan die mijn vragen beantwoorden? Inmiddels vraag ik zou moeten ontvangen nog wel klopt omdat ze niet bereikbaar zijn als customer service. Anders gaan we gewoon in de rij staan.

Ervaringen graag, alvast bedankt!
Ieniminie en man

Ik zou de naam invullen van degene die de kaartjes ophaalt.
Bij de entree vragen ze in ieder geval niet om een paspoort.

Als je doordeweeks gaat, is het m.i. niet noodzakelijk om de kaartjes van te voren te kopen. De rij is dan vrij klein.

Dank je wel voor je reactie, we wilden op vrijdag gaan dus we kiezen er voor om in de rij te gaan staan gelukkig is hij niet zo lang dan.

Tnx

Ik heb even gekeken op de site van de hermitage, het is inderdaad nogal verwarrend. Maar je kan het gokken natuurlijk voor die 18 euro

De peterhof is ook heel mooi.

We zijn vandaag een kwartier voor de opening in de rij gaan staan en waren toen de deuren open gingen in een half uurtje binnen. Was dus geen probleem!

Ieniminie