Citycard St. Petersburg doen of laten

Hallo,

Mijn vrouw en ik gaan in de meivakantie voor 8 dagen naar St. Petersburg. We lezen verschillende verhalen over de citycard die je kan kopen. wij overwegen om een citycard voor 7 dagen aan te schaffen. Is deze kaart een aanwinst voor je reis of raden jullie dit af. We gaan in ieder geval de Hermitage (kan niet met de card) en het zoölogisch museum bezoeken en welke museums en bezienswaardigheden raden jullie ons zeker aan. Mocht je verder nog tips hebben zijn deze altijd welkom.

Alvast bedankt groet Diana en John

Beste Diana en John,

Helemaal neutraal ben ik niet want ik ben de enige dealer in Nederland van die kaart (Petersburgcard).
Ik geef hem voor 2 dagen cadeau bij al mijn reizen naar Sint Petersburg en ik krijg alleen maar lovende reacties.

Ik heb hem zelf ook 7 dagen geprobeerd voordat ik het dealerschap aan ging en ook ik was er erg tevreden over.
Ik heb hem toen ook flink gebruikt. Voordeel van de kaart is ook dat je naar musea gaat waar je zelf anders niet zo snel aan denkt.
Daarnaast natuurlijk de rondvaarten en excursies die inbegrepen zijn en kortingen bij restaurants (alhoewel ik het leuker zou vinden als er ook echte Russische restaurants bij zouden zitten)

1 like

Dank je wel Jacco voor je snelle reactie,

Reis, visum en hotel hebben we allemaal al geregeld. Zijn nu aan het uitzoeken wat we allemaal willen gaan zien/doen in die 8 dagen. Als ik bij jou de passen bestel krijg ik dan de gids en passen hier in Nederland of moet ik hem dan ophalen in St Petersburg en hoe zijn ze te bestellen. Verder had je het over Russische restaurantjes heb je misschien een paar adressen van lokale eetgelegenheden waar ook de bevolking eet. Niet sjiek maar betaalbaar no nonsens food met Russische smaak/gerechten. Als je verder nog tips hebt zijn die altijd welkom.

Groet Diana en John

Ik heb jullie even een privé berichtje gestuurd.