hallo Allemaal:dag::zon02:,
Ik wil begin 2010 naar Zuid-Afrika om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Kaapstad stond in mijn planning. Ik heb begrepen dat PE ook erg leuk schijnt te zijn en waar je vergeleken met KS meer met eigen bevolking te maken krijgt, wat mij ook trekt. KS schijn je weer wat meer te kunnen doen en is het uigaan helemaal super. Hebben mensen hier ervaring mee en ook mbt dat ik alleen ga. Kunnen jullie mij meer vertellen over KS en PE?
Alvast enorm bedankt,
Groetjes Evelien
Hallo Evelien Als moest kiezen altijd Kaapstad daar is altijd wat te doen. Het uitgaans leven, historie, cultuur, natuur, het waterfront, sea point, om kort te gaan een stad om op verliefd te worden. Groetjes Jan
Hoi Evelien,
Sluit me aan bij Jan, Kaapstad heeft veel meer bezienswaardigheden-uitgaansmogelijkheden en cultuur dan PE.
Ik zou het wel weten 
Groetjes uit de bush,
Corné.
Persoonlijk ben ik een grotere fan van PE, in ieder geval voor het doen van vrijwilligerswerk. Er zijn in PE veel leuke en geschikte projecten waar je echt in de townships en met de lokale bevolking aan het werk gaat. Zeker een aanraden… en ook in PE kan je leuk stappen.
groetjes
Hallo Allemaal,
Enorm bedankt voor jullie reacties.
Toch ben ik nog aan het twijfelen. Weten jullie of je in PE ook een auto nodig hebt?
Tjaaa Kaapstad was wel mijn eerste keus, maar PE kom je weer meer in aanraking met eigen bevolking. Ik weet het nog niet hahahah. Ideeen, tips zijn welkom.
Alvast bedankt,
Groetjes Evelien
Halllo,
Bedankt voor je reactie!
Mag ik vragen hoe het komt dat jij meer voorkeur hebt voor PE?
Groetjes Evelien
Hoi Evelien,
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Kaapstad een geweldige stad! Maar voor mij voornamelijk om toerist te zijn en te genieten van de mooie kant van Zuid-Afrika. In PE vond ik het geweldig dat je echt een onderdeel werd van de community. Ik vond het geweldig om daar bij te kunnen dragen en aan de slag te kunnen bij de projecten die je hulp zo hard nodig hebben.
Groetjes