Wie is er volgend jaar in Kaapstad??

:unibrow: Dag allemaal,

Eindelijk, maar toch… Het is rond… Eind februari vlieg ik zo goed als zeker naar Kaapstad om daar 6 maanden vrijwilligerswerk te doen voor een particuliere organisatie, die zich inzet voor de AIDS-problematiek of beter gezegd: probeert iets te doen aan het taboe rondom deze ziekte!! :paranoid: Daarnaast wil ik nog wat journalistieke producties maken.

Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of er tussen eind februari en eind augustus nog meer mensen in Kaapstad aanwezig zijn… Misschien kunnen we dan 's wat afspreken of zo… Ik ben erg benieuwd!!

Greetz,
Gerard

Helaas vliegen m’n maat en ik op 28Januari weer terug naar Nederland. Mocht je tegen die tijd bedacht hebben dat je ook een auto wil kopen, drop dan ff een mailtje want ik zelf en ook nog 3 a 4 andere maten hier zullen tegen die tijd hun wagen verkopen (allemaal Mercedessen)

Ha lachen

echt alle Nederlanders hier hebben een mercedes. En die van mij ga ik dan ook verkopen!

Hey Arne, Hein en ik hadden ook het plan om met het de hele ploeg (stuk of 7 mercs) met z’n allen naar de Kaap te rijden als ie weer open is. Lijk me wel humoor.

Ja dat is wel lachen ja, wist niet dat ie dicht was trouwens…?

De weg vanuit Hout Bay is dicht in ieder geval door rotsen die naar beneden zijn geflikkerd

Hoi,

Mag ik je vragen hoe je dat vrijwilligerswerk hebt geregeld? Mijn vriend gaat namelijk ook naar Kaapstad en wilt daar graag werken.

Groetjes,

Sanny

Hoi,
Ik ga ook rond die tijd,met welke organisatie ga je?

Groetjes Barbara

Dag Sanny en Barbara,

Leuk dat jullie beide op mijn berichtje reageren!! Ik ben “via-via” aan het vrijwilligerswerk gekomen. Dus echt adviezen kan ik je niet geven, Sanny! Maar ik weet wel dat er genoeg vrijwilligerswerk te doen is in Zuid-Afrika. Maar als ik je berichtje zo lees, denk ik dat wellicht naar betaald werk op zoek is??

Barbara, ik ga niet met een specifieke organisatie. Ik reis alleen en ga naar een particuliere organisatie van mensen in Kaapstad. Ik zal daarvoor waarschijnlijk een website opzetten en daarnaast een boekje samenstellen over de persoonlijke ervaringen van AIDS-patienten in Zuid-Afrika. Ik ben benieuwd wat jij gaat doen in Kaapstad? Heb je al een ticket geboekt etc.? Nou ja, ik hoor 't wel en wellicht kunnen we nog iets voor elkaar betekenen.

Groetjes
Gerard

Hoi Gerard,

Hij is op zoek naar vrijwilligerswerk of betaald werk in Kaapstad. Het maakt hem niet veel uit, als hij maar niet teveel hoeft te betalen voor vrijwilligerswerk. Weet jij of het makkelijk te vinden is vanuit Kaapstad zelf? Of weet je misschien al iets leuks?

Groetjes,

Sanny

Hee Pas,

Hoe lang duurt die afsluiting van die weg…bedoel je chapman’s drive?

Wil er over enkele weken graag langs…

sorry voor de late reactie, Chapmans Drive is al reeds 2 weken geleden weer open gegaan.

Ooh dat is mooi. Nu hopen dat er de komende weken niet weer rotsblokken naar beneden kieperen… thanks!

Als het aan mij ligt ga ik zsm!!! Mochten mijn plannen concreet worden… wie weet!? Ben druk op zoek naar werk en huisvesting…! Wil helaas alleen nog niet zo lukken :frown:

Dus als er iemand is de me behulpzaam kan zijn…!!! :question: :question: :question:

Esther

Hoi Gerard,

Ikzit vanaf november 2006 in Kaapstad,in principe heb ik nog geen vrijwilligerswerk maar ik ga er van uit dat dat daar wel lukt.
Maart 2007 moet ik in johannesburg zijn daar ga ik dan 3 maanden in een weeshuis werken.
Waar verblijf jij in Kaapstad?
Laten we even contact houden
Groetjes Barbara

Esther,

Voor huisvesting in Kaapstad kijk ns op www.thelodgeobs.co.za Dit is n soort van hostel voor mensen die voor langere tijd in Kaapstad verblijven, meest studenten. Wanneer je iets zoekt in Stellenbosch kan ik je ook helpen, laat maar horen dan.

Groetjes,
mereltjes…

Hoi gerard,

ik ga met dezelfde interesse naar Kaapstad 12 november.
Zou je contact met mij op kunnen nemen?
groetjes Barbara
beoneworld@yahoo.com

Oh. dat heeft niet zoveel zin, dan ben je al weg, nou misschien toch leuk even info uit te wisselen.
groetjes Barbara

Ik ga ook naar Kaapstad en heb op de site www.KaapstadMagazine.nl een Google Eart Map van Kaapstad en Camps Bay gevonden, onwijs leuk om alles met je eigen ogen te zien! Verder leuke artikelen, tips en aanbiedingen.

Misschien zie ik jullie in Kaapstad! chris