Jungletocht in Suriname

Hey Inge, ik ga voor ongeveer 3 maanden… Heb er zoveel zin in, en ben nu op mijn gemak aan het uitzoeken wat ik er precies wil doen… denk dat ik iets van vrijwilligerswerk ga doen in de amazone, zo kan ik er natuurlijk langere tijd verblijven… Wat ga jij er doen dan? En ook voor langere periode?
groetjes…

Hoi Inge,
We dwalen hier wel een beetje af van het onderwerp van de topic, maar afstuderen is binnen dus ik kan weg:) Ik ga ook helaas maar voor 4 weken. Maar goed, het is beter dan helemaal niet:)
4 nov vertrek ik naar Suriname en 2 december vlieg ik alweer terug:(

Kga hopelijk ook echt nog een paar tripjes maken met Ruben. Ben in ieder geval blij dat ik iedereen weer op kan zoeken!

Hey Sus-an,

Beetje late reactie. Ik heb vorig jaar vrijwilligerswerk gedaan voor een half jaar. Nu ga ik terug voor 3,5 week voor vakantie. En omdat ik het land zo erg mis.
Groetjes

In Suriname heb ik verschillende tours met Eagle Tours gedaan, en ik kan je verzekeren dat er voldoende eten en drinken mee gaat. Heel belangrijk vind ik de informatie tijdens de trips die we kregen over de geschiedenis en de cultuur van het land.
E-mail: [EMAIL=“eagletours@surimail.sr”]eagletours@surimail.sr Website: www.eagletour.info

Ik hoop van harte dat je hier iets aan hebt. Succes, Anelies48

Hallo allemaal!
Ik ben inmiddels 2 keer in Suriname geweest (1 keer 8 maanden stage en 1 keer 6 weken vakantie) Ken inmiddels via via dus veel mensen en heb erg veel van het land gezien. Ik kan 1 tip geven: Niets regelen vanuit Nederland, maar gewoon naar suriname gaan en daar komt alles goed!
Succes, maar vooral enjoy Sranan…fantastisch land!
Groetjes!

Lieve levensgenieters!

Jungletours zijn top er zijn velen mogelijkheden! Kijk eens naar mijn filmpje van de tebutop! Dat is richting het zuiden, naar Brazilie.
Ik ben natuurlijk niet onpartijdig, maar mijn man heeft een touroperator buro en die doet bijvoorbeeld een trip van zo een 8 a 9 dagen van Dritabiki, naar Apetina en Granbori.
Harstikke gaaf! Ze krijgen goede referenties.
Ik heb zelf een ebook geschreven over Suriname, dat een recente uitgave is over alles Suriname. Nu staan daar ook de mogelijke trips in. En weet je wat het leuke ervan is? IK heb kortingsbonnen weten te bemachtigen voor diegene die mijn boek willen hebben!
Dus dubbelop winst, heel veel info en verder kortingen op je tours!

Ik geef ook nog een nieuwsbrief uit over Suriname.
Daar kun je als je dat leuk vindt, voor inschrijven.( onderaan de pagina)
Staat allemaal op www.colourfulsuriname.com

Ps. Ik houd jullie op de hoogte met nieuwe filmpjes!

Groetjes
Esther Lijkwan

De groeten aan Andy, Esther…:hihi:

Hai Ramon,

Doe ik! :wereld: ( small world) How is life?

Groetjes Esther

Hai Ramon,

Groetjes terug hoor! Hij is onderweg naar Mata op dit moment. Trouwens nog heel hartelijk bedankt jij he! En hij zegt hoe is het met Rick?

Bye,
Esther

Alles prima hier hoor. Met Rick gaat ook alles goed. Seizoen staat voor de deur…

We missen Su wel hoor… Ben momenteel m’n vriendin aan het overhalen om volgend jaar paar weekjes weer te gaan. Hopelijk lukt het…

Hoe staat het met de uitbreiding (meer vestigingen) van het reisbureau?

Hai Ramon,

Kan me voorstellen dat je Suriname mist. Ik geniet nog dagelijks van dit geweldige land!
Eigenlijk zouden alle Nederlanders hier moeten komen wonen, in plaats van de Surinamers in Nederland! En geloof me, er is geen enkele Nederlander die het hier niet naar zijn zin zou hebben! What you?
:zon02::wereld:
Gezellig boel, zou dat worden. Maar ja een nadeel, dan wordt het hier weer te druk!
:tssk:

Andy heeft het vreselijk druk met trips en zo. Suriname wordt ontdekt!
Wel leuk of course.

Groetjes
Esther
www.surinametips.com

He Ramon
Ben inmiddels 2x in Suriname geweest en beide keren de jungle ingegaan. Geweldige ervaring. Hou er rekening mee dat de kosten via een “legaal” reisbureau aardig op kunnen lopen. De euro’s zijn ook daar erg welkom. De laatste keer heb ik, samen met vriendinnen de reis via een reisbureautje geboekt via accestravel, http://www.surinametravel.com/ Daar kan je wel aangeven wat je wil. Zij hebben ook een mooie collectie met reizen. Als je snel na aankomst wil vertrekken is het handig van te voren contact op te nemen. Hou er trouwens rekening mee dat de reisbureautjes zaterdag en zondag gesloten zijn.

Mocht je het spannender willen maken, moet je op zoek naar een locale gids. Veel rondvragen dus. Ik ben de eerste keer met familie gegaan, dat is toch een hele andere ervaring, veel minder commercieel en je komt op plekken waar toeristen vaak niet komen. Succes, Suriname is echt waanzinnig mooi, zeker de jungle. Ik ga over een jaar of 2 weer terug.