Jungle trein

Hallo,
Ik heb begrepen dat er een zogenoemde Jungle trein naar Taman Nagara NP reist vanaf KL.
Nu wil ik graag weten,
hoelang doet deze trein erover? en hoeveel ben je daaraan kwijt?
Reist deze trein ook door vanaf Taman Nagara NP naar Cameron Highlands?
en dan heb ik weer dezelfde vragen?
en dan zou het helemaal geweldig zijn als deze trein van Cameron Highlands weer door reist naar KL.
wie kan mijn vragen beantwoorden?

Hallo!

Er is een website in het nederlands over Malaysia met alles over vervoer en dergelijke.
www.visitmalaysia.nl

Er is wel geen trein naar de Cameron Highlands.Het station het korste bij is Tapah.Dit is een andere lijn dan deze naar Taman Negara.De jungle trein vertrekt van uit Gemas naar Tembling (afstappen voor Negara NP.)en gaat door tot in Tumpat nabij Kota Bahru. Deze rit duurt ongeveer 10 uur.

Groetjes
michelannie

Hoy,

Weten jullie misschien of het noodzakelijk is om vooraf te boeken voor de jungle trein ? Groetjes

Hallo!

Het beste is een bus nemen vanaf het hotel “Crown Plaza Mutuara” in K.L. deze doet er ongeveer 4 uur over tot in KUALA TEMBLING. Vertrekt rond 8u.
Van daaruit gaat men met de boot (lange longtail boten)naar het centrum van het park.Deze trip duurt ongeveer 4uur.
U moet wel voor 14 uur in K.Tembling zijn want dan vertrekt de laatste boot.
Jullie moeten dan nog eerst jullie permis kopen + betalen voor cameras.
Willen jullie toch eens met de jungel trein ,zou ik aanraden dit te doen op de terugweg . U kan dan tot in GEMAS om daar overtestappen naar K.L.en van daar verder langs de westkust naat de Camerons.Dit vraagt min.10 uur.

Groetjes

Hallo!

Men moet de bus zeker 1 dag op voorhand boeken.

Dank je voor de info michelannie.

Check deze site voor prijzen, tijden en routes. Is niet helemaal up to date, maar de routes veranderen niet!