Jullie negatieve ervaring afgelopen seizoen,evaluatie deel 4

Beste lezers,

Wat ervaarde jullie als negatief afgelopen seizoen?

Hier wederom een enquete en graag jullie persoonlijke ervaring,

Jullie beheerder,

Hans.

Excursies aangeboden door reisleiding
Waarom? Omdat de prijzen vaak meer dan het dubbele zijn… Vind dat niet kunnen!!! Klanten van mij betaalde voor een boottocht via reisleiding €30.- via een lokaal reisburo €10.- Belachelijk verschil!

Het aanspreken daar moet je tegen kunnen, net als de leerfabriek/goudcenter… Van mij hoeft het niet, maar ach… Vind het soms wel grappig!

Hans : sorry kan je met deze enquete helaas niet helpen, heb geen negatieve ervaringen :slight_smile:

Ik heb ook geen negatieve ervaringen. Excursies boeken we al jaren niet meer bij de reisorganisatie. Het aanspreken bij het winkelen, ach het hoort erbij. Erger me er eigenlijk niet (meer) aan. Vond het trouwens in Bodrum en Turgutreis heel erg meevallen, werden bijna niet aangesproken.

ben dit jaar in icmeler/marmaris geweest, in icmeler gaat het wel wordt je niet zoveel aangesproken, maar ben in totaal 10 minuten in de bazaar geweest in marmaris en ben er hard lopend weer uitgerent. verschrikkelijk gewoon, daarom zal ik ook nooit meer die kant van turkije bezoeken, ik spuug echt op marmaris alleen om het vreselijke hasselen…
Alanya ook geweest, ook daar wordt je aangesproken niet zo opdringerig als in marmaris maar toch, ook vind ik de mentaliteit in Alanya veranderen, ze willen je nu bij voorbaat al naaien…en als je dan niet toehapt worden ze arrogant, heel erg jammer…echt heel jammer.
Ze hebben het moeilijk dat begrijp ik maar als je 2 weken daar loopt, kun je niet 2 weken lang iedere avond de stad leegkopen…maar ja dat begrijpen ze schijnbaar niet, en op deze manier gaan ze zichzelf uit de markt prijzen, en dan ook nog weggezwaaid of nageroepen worden dat is niet de manier om wat te verkopen.