Juli enquête: In welk seizoen ga jij het liefst naar Turkije?

De juli enquête:

Voor de Turkije liefhebbers organiseren we iedere maand een enquête in het Turkije Reisforum.

In Turkije kan het kwik in het hoogseizoen soms hoog oplopen en daarom kiezen sommige reizigers voor een vakantie buiten deze periode.
In welk seizoen ga je het liefst naar Turkije? Licht je antwoord toe.

Succes!

:vak02:

Het liefst in alle 4 de seizoenen…

Maar als ik moet kiezen in de Lente… niet al te heet, niet te druk, en na een koude rotwinter in Nederland ben je wel toe aan het turkse zonnetje!

ikke ben nog nooit tijdens het hoogseizoen geweest en dat heeft idd een reden. De lente en de herfst zijn mijn absolute favoriet.

deels vanwege het ontlopen van de drukte en de warmte, maar de lente is de eerstvolgende mogelijkheid om weer te gaan na 7 mnd seizoenstilte en de hersft is heerlijk, nog warm, warmer water en je weet dat je weer ff een winter zonder moet

voordeel is ook dat het in de herfst vaak uitverkoop is en iedereen is bijzonder vriendelijk en ook wat loser en ontspannender!

de winter is op zich ook wel ok om te gaan, maar dan is het toch anders, aangezien bodrum/ gumbet dan uitgestorven zijn en al mn vrienden thuis zitten.

Ik heb de lente en zomer gekozen…
De lente omdat het inderdaad niet zo warm is en het is rustig qua toerisme.
En de zomer, ja het maakt mij eigenlijk niet veel uit wat de tempratuur is.
Maar toch heeft dat ook altijd wel weer wat. Maar ik ga wel naar de bouwvak vakantie. Is iets rustiger

GRoetjes jac

Ik vind voor en na altijd heeeerlijk

Ik ga het liefst in de zomer, omdat het dan overal lekker druk is en gezellig. Ik heb ook de herfst aangegeven, omdat ik dan altijd samen met mijn vriend vakantie ga vieren, omdat hij dan vrij is. Eigenlijk ga ik ook altijd in de lente, heerlijk weer, niet te warm. Ik praat mezelf nu de hele tijd tegen, maar ik vind het eigenlijk altijd leuk om naar Turkije te gaan. De keuze is te moeilijk.

Liefst het hele jaar door…Maar ben er bijna altijd te vinden in het voorjaar en najaar. Het weer is dan niet al te warm gewoon een lekkere temp. De prijzen zijn aantrekkelijker en er zijn niet zoveel toeristen dat je geen rust meer hebt haha

Ik ga het liefst in Juni. Net voor de grote drukte. Graadje of 35 heerlijk.
Haha kwam ik dit jaar ff bedrogen uit!!! Bijna 60 graden onvoorstelbaar…
Maar ik blijf er voor kiezen on im juni te gaan, is goed te betalen en niet erg veel toeristen.

Groetjes Rachel

Maakt me niet uit … het voorjaar, de zomer of in de herfst … als ik er maar kom. Heb ze allemaal meegemaakt en ieder seizoen heeft zijn voor- en nadelen.

Ik heb ook voor de lente gekozen. Niet te warm, niet te druk en niet te duur.

Ik ga eigenlijk ieder seizoen. Het heeft allemaal wat. Februari, omdat het er dan al heerlijk weer kan zijn. Mei is eigenlijk heel erg lekker. Het komt allemaal weer een beetje op gang en het weer is dan heerlijk. varieert van 25-28 graden overdag. In de zomer kan ik lekker lang gaan, vanwege m’n lange vakantie van school. De temperatuur is dan wel hoog, maar daar kan ik goed tegen.
In oktober zijn de temperaturen heerlijk. Maar je merkt dan wel dat iedereen wat vermoeid aan het raken is.
In de winter is gaat het voornamelijk om familiebezoek. En in Konya kan het echt koud zijn.

In oktober is de temperatuur heerlijk.Net voor het regenseizoen. En de granaatappels zijn dan rijp.Maar dan zijn we wel bij vrienden,waar we dan alles kunnen plukken van het land.

in de zomer;)

Ik ga het liefst in de zomer net voor het hoogseizoen begint. Het is nog niet super druk en nog betaalbaar. Heb ook voor de herfst gekozen, gaan dan voor de zon en de aangename temperaturen.

Lente en zomer

Ik heb de lente en de herfst gekozen. Maar dan nog liever de nazomer… Lekker in september. Heerlijk. Maar goed, het liefst ben ik het hele jaar in Turkije!

Ik ga het liefst zo vaak mogelijk, maar heb voor de winter gekozen omdat mijn vriend dan vrij is en we hele dagen bij elkaar kunnen zijn.

ik hou best wel van drukte en gezelligheid… maar misschien wil ik in oktober na marmaris gaan… en anders misschien mei? is het dan echt helemaal uitgestorven? is er niks te doen en zijn dr nog wel leuke mannen hahahah!?

Ik was eind mei, begin juni in Marmaris en toen was het erg rustig, maar niet uitgestorven hoor, net als oktober 2006.

Wij hebben net een appartement gekocht in Izmir, dus gaan we zo vaak als het maar kan, zelfs in de winter rond de kerst is het daar heerlijk toeven. Maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de zomer!!! Hoe heter hoe beter in mijn moto!!!