Juli en augustus 2011

Nogmaals m’n oproepje :zon02:

Hoi allemaal,
Deze zomer ben ik van plan om weer richting Azië te vertrekken. Afgelopen zomer ben ik 7 weken in Thailand geweest (gewerkt bij een duikcentrum). Aankomend najaar ga ik naar India voor ontwikkelingswerk. En voor de zomer… staan de plannen nog niet vast! Ik ben 26 jaar en van beroep kunstdocente in het voortgezet onderwijs, dus cultuursnuiven is een van de dingen die ik ontzettend graag doe! Naast mijn andere grote passie: duiken. Graag zou ik die dingen tijdens mijn trip met elkaar combineren.
Ik hoor het wel als er mensen interesse hebben om mee te reizen / elkaar daar (in welk land dan ook?) te ontmoeten.
Groetjes,
Elles
O ja, ik kan van halverwege juli tot begin september, en ik zou graag ook echt 6 a 7 weken op reis willen zijn.

Hoi Elles,
Wat grappig ik ben ook kunstdocente en hou ook van kunst en cultuur. En duiken heb ik allang niet meet gedaan, maar vind ik wel erg gaaf om te doen!

Ik ben op het moment in Leh, in India. Leh en de omgeving zijn super mooi, maar is mis gezelligheid.

Ben van plan om de 27 juli weer in Delhi te zijn en vanuit daar door te reizen naar Rajastan.

Misschien dat we samen een gedeelte door India kunnen reizen?

gr Mirte