Juli een maand naar Bali

Ik wil in juli een maand op vakantie.
Ik heb verschillende sites bekeken voor een goedkoop ticket.

wtc
966,- korean air
€ 1305 singapore airlines

ebookers
1.432,03 singapore airlines

vliegwinkel
1.434,53 singapore airlines

budgetair
943 korean air

kwikfly
1.259,15 malaysian
1.394 singapore airlines

tix.nl
911.61 korean air
1309 singapore airlines

super saver
988 korean air
1565 singapore airlines

expedia.nl
1.425 singapore airlines

whichbudget
1590EUR singapore airlines

atp
€ 917.13 korean air
1482.03 singapore airlines

vlucht24
975,94 korean air

cheaptickets
1019,11 korean air
1317. singapore airlines
bon 15 euro
totaal 1302

d reizen
917,11 korea air
1385 singapore airlines

neckermann
926 korean airlines
1316 singapore airlines

singapore airlines
1417.03

333travel
1279 singapore airlines

Mijn vraag zijn er nog meer sites?
En wie gaat er in Juli ook een maand naar Bali, zodat ik mee kan vliegen.
Want als ik met een andere vliegtuigmaatschappij ipv singapore airlines mee vlieg moet ik een begeleider meenemen.
De bedoeling is dat je alleen maar met me meevliegt, dus niet dat we samen op vakantie gaan.

zonde van je tijd om op al die websites te zoeken naar het voordeligste vliegticket. Kijk gewoon ff op skyscanner.nl dan zie je meteen bij welke aanbieder een ticket het voordeligst is of boek direct bij de airline zoals ik altijd doe :slight_smile:

Dankje voor je informatie.
Had ook al op de site van Singapore Arlines gekeken, maar daar is een ticket duurder dan andere sites.
Heb op skyscanner idd een goedkope ticket gevonden.
Maar nu is de vraag wie met me mee wilt vliegen, want ik mag niet alleen vliegen volgens Korean Air

ik vertrek 28 juni met singapore airlines naar bali
vanuit amsterdam 840 euro

heb je facebook loggertje? kunnen we mis iet gaan drinken in bali

Er is helaas wat tussen gekomen. Het persoon waar ik heen zou gaan, heeft een heupoperatie gehad, en is nu herstellende.
Dus het is nog niet zeker dat ik in Juli ga. Ik hoop natuurlijk dat ze optijd hersteld is en dat ik alsnog naar Bali kan gaan.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik in juli op vakantie kan. Dus van 1 juli tot 31 juli ga ik op vakantie. Ik kan helaas niet langer, of ik moet een visum aanvragen. Maar of dat de moeite is voor 1 dag? Ik heb op internet een goedkope reis gevonden 720 euro, maar dan moet ik met Garuda Airways gaan. Helaas is het niet mogelijk als ik met Garuda ga, dat ik gebruik kan maken van het toilet. Want ze hebben geen rolstoel aan boord. Ik heb gekeken of er een mogelijkheid is om met Singapore Airways te gaan, maar dan betaal ik nu € 1225.54 euro via skyscanner

Vandaag bericht gekregen van het persoon waar ik heen zou gaan naar Bali nog niet hersteld is. Dus de vakantie in Juli gaat niet door. De vakantie word verschoven naar augustus.

De vakantie is geboekt. vandaag een bericht gekregen dat ik waarschijnlijk niet geholpen word in het vliegtuig (naar het toilet gaan) en waarschijnlijk weer niet alleen mag vliegen. terwijl ik vorig jaar een email heb gekregen dat ik wel alleen mag vliegen. over een paar dagen weet ik meer. maar als ik weer niet alleen mag vliegen dan zoek ik iemand die met me mee wilt reizen. de vlucht is van 30 sept tot 30 oktober en vlieg met singapore ailines.

ik bedoel de vakantie is van 30 september tot 30 oktober

Vandaag bericht gekregen dat alles geregeld is. Ik mag alleen vliegen. Hoop dat dit nog over een paar maanden ook zo is.

Top ! :dag:

1 like

Over een maand ga ik weer voor de 2e keer naar Bali. En alles is geregeld, en reis alleen. Hoop dat deze vakantie net zo geweldig word als vorig jaar.

Natuurlijk wordt het fantastisch Loggertje,
Veel plezier en goede reis.

Daaaaar ga ik iig wel vanuit :slight_smile: nu gelukkig wel met minder stress als vorig jaar. Wel heb ik dit jaar gevraagd met welke maatschappij ik alleen mocht vliegen. Heel veel niet maar garuda airlynes melde: ik mocht wel mee, maar ik mocht dan niet naar het toilet, tijdens de vlucht. Maar bij Indonesian Airlines was het geen probleem…

Wat hebben die gasten toch met die toiletten aan boord…begrijp er echt niets van .Bij de 1 wel de ander weer niet …Halleluja
Jouw vakantie gaat geweldig worden dat is zeker.!!