Juli 2013

Hoi allemaal,

Mijn naam is Desley en ik ben 19 jaar. In de zomer van 2013 ben ik klaar met school en wil ik graag een tijdje reizen. Ik zit al een hele tijd aan Australië te denken en daar zou ik graag naar toe willen. Qua periode zit het nu in mijn hoofd om 3 maanden te gaan want qua financiën zal dat de max. zijn, maar als er mensen zijn met leuke ideeën sta ik daar altijd voor open.

Mijn plan is om op Sydney te vliegen en daar dan een paar dagen te blijven en dan ook gelijk naar de Blue Mountains te gaan. Vanuit daar heb ik nog geen ideeën en wil ik ook nog niet van te voren plannen, al heb ik wel wat leuke ideeën. Ik zou heel graag naar Alice Springs willen, de noord-oost kustlijn met het GBR lijkt me gaaf maar ook Tasmanie en Nieuw-Zeeland lijkt me te gek. Misschien als het mogelijk is vanuit NZ ook nog een tripje naar Antartica. Maar ik ben in mijn eentje en het lijkt me veel leuker om dit met een reisgenootje te doen.

Lijkt jou dit ook leuk ? dan hoor ik graag van je.

Groetjes Desley

als je ‘qua financien’ max 3 maanden naar australië kan, zit ‘een tripje’ naar antartica tussen door er echt niet in voor jou. Zo ver ik weet kosten ‘tripjes’ naar antartica over de 1000 euro, dat verschilt tussen 3 dagen en een paar weken… Goedkoop zal dat zéker niet zijn. Ik zou Antartica dan voor laten bewaren, als je bijvoorbeeld naar Zuid Amerika gaat… via Ushuaia (Argentinië) gaan onwijs veel ‘tripjes’ naar Antartica.

en aan al je vorige posts te zien, lijkt het alsof je nog érg aan het oriënteren bent naar welk land je zou willen en voor hoe lang, dus neem de tijd, geniet van je zomer, bepaal je reisduur, je reisland, je reisplan…