In februari 2012 zijn wij 16 dagen op vakantie in Kenia geweest.
1 week safari en een week relaxen in een mooi resort.
Onze safari hebben wij geboekt bij JT Safaris.
Op internet las ik de vele goede recensies over Julius Tact Safaris, en de naam van de organisator, Julius Nzumbi, Ukunda Diani Beach. Er waren veel reacties van tevreden klanten.
We hebben prijzen opgevraagd bij verschillende organisaties.
Uiteindelijk gaf Julius ons de beste prijs voor een 6-daagse privé-safari met 2 binnenlandse vluchten. We hebben de volgende parken bezocht: Tsavo Oost,West, Amboseli en Masai Mara met overnachtingen in de top lodges met geweldige uitzichten.
Het was echt een geweldige ervaring!
Vooral de Masai Mara is een geweldig park wat echt niet mag ontbreken in je Kenia reis. Hier alle dieren van heel dichtbij gezien.
Onze gids Ken was een fantastisch chauffeur en wist veel te vertellen over de dieren en hun gedragingen en over de rest van het land. Hadden we onderweg iets nodig hoefde we het maar te vragen en het werd geregeld.
Mede dankzij hem hebben we een hele leuke safari gehad.
Ik heb al veel van de wereld gezien maar ik vond Kenia echt een prachtig en indrukwekkend land!
Julius belde ons elke avond ons om te informeren of alles in orde was. Fantastisch echt een goede service. Alles was echt TOP geregeld.
Wij kregen echt het idee speciaal te zijn ten opzichte van personen die bij bijvoorbeeld bij een Neckerman geboekt hadden.
De kenianen stellen het zeer op prijs dat het geld in eigen land blijft namelijk!!
Bij www.julius-safaris.com kun je terecht voor een hele mooie safari met een goede prijs kwaliteit verhouding! Echt een aanrader!!! Dus twijfel niet je krijgt er echt geen spijt van.
Grote reisorganisaties kopen veel kamers op en onderhandelen de prijs tot op de bodum … Bij Keniaanse reisorganisaties betaal je niet alleen minder, ze betalen ook beter voor overnachtingen … Dat verschil merk je, de service is gewoon beter …
Welke lodge is het geworden in Tsavo oost, Voi safari of Ashnil?
Hallo Jessica,
wij hebben ook een safari geboekt bij Julius.
Hoe hebben jullie het voorschot betaald? Hij kan ons geen IBAN nr geven, via onze bank kunnen wij het voorschot niet storten,
groeten,
scheldehv
Beste, op ja aanraden ben ik op site gaan kijken.
Kun je me meer vertellen over de prijs van zo’n safari?
Is nergens een prijs vermeld.
Is een 2 of 3 daagse safari fysiek haalbaar voor mensen ts. 75 en 80 jaar (geen gezondheidsproblemen)
Bedankt, Danny
Voor een safari hoef je niet uit het voertuig te komen,dat is dus al geen enkel probleem,en als je toch een beetje moeilijker stapt zal dat voor een Keniaan een extra reden zijn om je te verwennen en toch het uiterste uit je trip te halen.
Ook wij hebben een super ervaring gehad met JT Safaris; prima geregeld allemaal! Kan ik iedereen aanraden!
Wij hebben een driedaagse safari Masai Mara gedaan, inclusief vlucht en overnachtingen in het uitstekende Governers Camp, voor Euro 750 per persoon.
Overigens hadden wij met Julius afgesproken dat we het voorschot bij aankomst in Kenia contant zouden betalen op zijn kantoor!
Een safariprogramma kan best zwaar zijn, vooral als je met een groep rekening dient te houden … Bij een privesafari (zonder groep) kun je in overleg met je gids de tijden van game drives veranderen. Op verzoek een uurtje langer uitslapen, of een uurtje langer uitbuiken na de lunch zal bij een iets duurdere privesafari geen probleem zijn.