Safari Kenia helemaal top!

Net terug van 2 weken kenia! Helemaal super. We hadden een safari geboekt bij julius (julius-safaris.com - zit in diani beach). Dit was echt top we hadden een prive chauffeur en de beste lodges voor weinig. Hele goede service. Als we bij de gewone reisorganisatie hadden geboekt waren we veel meer geld kwijt en hadden we geen prive chauffeur of mooie lodges. Dus ga je naar kenia (diani beach) boek dan bij Julius hij is echt super! Het strand is ook helemaal het einde wat een mooi strand, heerlijk gesnorkeld en gekite. Ja je kan er ook goed kiten!
En het is er gewoon veilig, het is jammer dat er zo weinig toeristen zijn op dit moment nergens voor nodig. Je kan gewoon naar kenia niks aan de hand! Al met al een top vakantie!

Miranda

helemaal mee eens. Julius is een heel goed en betaalbaar.

En zit je wat meer naar het Noorden, bv in Travellers Hotel, Voyager of Neptune, boek dan bij Alex Mbui. Ook helemaal top. Verzorgd al 6 jaar mijn safaris en perfect, elke keer weer. Zoals al gezegd werd, de lokale jongens geven uitstekende serice en zijn vaak stukken goedkoper. En tegenwoordig ook gewoon al vanuit Nederland te boeken.
Alex haalt je bijvoorbeeld al op van het vliegveld en brengt je naar je hotel. Maar naast safaris zijn ook de daguitjes goed te doen bij deze gasten.
Alex is te bereiken via: [EMAIL=“alexmmbui@yahoo.com”]alexmmbui@yahoo.com of +254721894111 (sms en hij belt terug). Maar kijk ook eens op zijn site: mmsafari.come2me.nl

Succes! en heel veel plezier
(met mij contact opnemen voor meer info mag natuurlijk ook)