betrouwbare plaatselijke reisagenten

ik ben van plan om deze zomer naar kenia te gaan voor een paar dagen safari en een paar dagen strand te mombassa diani beach .
waarschijnlijk boek ik de vlucht en het hotel in een pakket bij jetair of arke . maar de safari zou ik lieve reserveren bij een lokale reisagent
want ik vind dat de touroperators dit veel te duur maken.
weet er iemand plaatselijke betrouwbare reisagenten waar ik via internet de safari kan boeken en later niet voor verrassingen zal
komen te staan?

alvast bedankt.

Hallo,

We hebben een goede ervaring met Diani Travel Centre, diani beach en onze gasten adviseren we ook om bij diani travel te boeken. We kunnen als je wil een prijslijst doormailen. Kijk ook eens op onze site - www.villakenya.info

groetjes Helen en Peter de Wit

Dag,

Wij zijn vorig jaar als gezin naar Kenia geweest en heb vanuit nederland (uiteindelijk via advies van dandere nederlanders) een reis geboekt via emanuel mwangome emanuelmwangome@yahoo.com bij Kenyan Smiles. http://kenyansmiles.com
Wij hebben een 5 daagse prive safari gehad voor een hele scherpe prijs. Het was heel betrouwbaar, goed advies en een onvergetelijke ervaring.

m.vr.gr. Fam. Fuhler

Ga in ieder geval niet met mountsafaris (mountsafaris.com) van de familie Jeremiah Gathu (of hoe ze zich dit keer ook noemen) dat wordt één grote teleurstelling!