jordanie

graag zoveel mogelijk tips ivm jordanie om op individuele basis met huurauto te bezoeken alvast bedankt

Hier kan je mijn verslag, info en foto’s van 2 jaar geleden nalezen, als je vragen hebt stel je ze maar!

Hallo Eric,
Ik help je graag met het voorbereiden van je reis. Toch is het wel nodig dat je wat kaders geeft. Wanneer ben je van plan te komen? Hoe lang blijf je? Waarin ben je geïnteresseerd en wat vind je leuk?
Ben benieuwd!
Hartelijke groeten,
Bianca Abma

ik ga in april om mijn zoon die daar een jaar gaat werken te bezoeken en daarna hebben we een 8 tal dagen om het land te bezoeken. mijn grootste interesse op reis is normaal gezioen de mensen en hun dagelijkse bezigheden maar ik weet dat dat niet zo interessant is in jordanie ik heb ook interesse in wadi rum( mag meer dan één dag zijn en ook Petra (twee dagen,)

Hallo Eric,
Met 8 dagen kun je bijvoorbeeld de volgende route doen. Er vanuit gaande dat je in Amman begint.
dag 1 Amman (citadel + Roman theater + downtown)
dag 2 Jerash (romeinse ruines) + evt. Ajloun (kasteel)
dag 3 Madaba (mozaieken) + Kings Highway (Wadi Mujib + Dana + nog veel meer wonderschoon landschap)
dag 4 Petra (oude stad)
dag 5 Petra (oude stad)
dag 6 Wadi Rum (tijdens een tour hier kun je kennis maken met de lokale mensen, hun leefstijl en gewoonten)
dag 7 Wadi Rum (tour + hike)
dag 8 Dode Zee (relaxen en dobberen)
Dit is een voorstel op hoofdlijnen. Wil je meer details. Stuur me dan een PM. Dan werk ik graag een voorstel nader uit.
Zonnige groeten,
Bianca Abma

ziet er een beetje uit zoals ik ook in gedachte had alvast bedankt voor de moeite