Hallo,
Wij gaan binnen kort met een jongerenreis naar follonica. Ik vroeg me af of iemand mij wat ervaringen zou kunnen vertellen van de omgeving en de prijzen daar.
Groetjes
Hallo,
Wij gaan binnen kort met een jongerenreis naar follonica. Ik vroeg me af of iemand mij wat ervaringen zou kunnen vertellen van de omgeving en de prijzen daar.
Groetjes
Jammer dat er niemand reageerde, maar…intussen ben jij weer terug in Nederland en…hoe waren je ervaringen in Follonica? En de prijzen?
Saluti
Arturo
Nou de vakantie in follonica was echt super!! Het is een hele mooie omgeving met een mooie zee, geweldig heuvel landschap en super mooi weer.
Je zit op 3 uur rijden van Rome en ongeveer 2 uur rijden van Siena, Pisa en florence. Ook is het echt de moeite waard om anderhalf uur met de boot naar elba te vare, een super mooi eiland.
Ik vond de prijzen verder wel meevallen. De gewone boodschappen zijn wel wat duurder als bij ons maar goed dat is italie. Een terasje is wel goed te doen maar dan niet in de bekende steden. Neem gewoon zelf wat mee.
Uit eten kun je in follonica ook goed doen, het is natuurlijk maar net waar je tevreden mee bent. Pizza’s en pasta’s heb je sowieso al onder de 10 euro. Wij konden met z’n 2en voor 20 euro eten en drinken (pizza en een fles wijn) kun je niks van zeggen toch.
Ik kan je het echt aanraden om hier naar toe te gaan, het is zo mooi en je kunt zoveel van de omgeving zien voor mij komt er zeker nog een tweede keer!!
Groetjes
Ciao Trax,
Ja het Toscaanse heuvellandschap is schitterend en kent vier volslagen verschillend “versies” , nl in zomer -, herfst-, winter- en lente-kleuren…
Men vertelt dat in de herfst enkele toeristen doktershulp nodig hadden op een panorama-plek:
ze hadden vergeten adam te halen, ze waren ademloos…
Con i migliori Saluti/Met de beste Groeten
Arturo