Taalreis naar Florence

Ik, rechtenstudente van 21, ben van plan in de komende zomervakantie een taalreis van 4 weken naar Florence te maken. Ik vroeg me af of er mensen zijn met ongeveer dezelfde plannen en/of ervaringen van mensen die dit al hebben gedaan.

Parveen

hoi,

heb afgelopen zomer een taalcursus gedaan in italie, via plus taalreizen. Dit was echt super, en was echt leerzaam!

gr pieter,

voor meer vragen kan je me altijd mailen

Buona sera,

Ik heb zelf via EF Italiaans gestudeerd in Florence. Ik heb een waanzinnige tijd gehad en heb veel mensen van over de hele wereld leren kennen.
Je moet er even voor sparen en het is in het begin best wennen om er alleen voor te staan in zo’n grote stad (waar is de supermarkt??? :wink: Aiuto!), maar het is zeker de moeite waard en Italianen zijn zeer behulpzaam.
Oh, nog een tip: in de zomer kan het behoorlijk heet zijn in Florence. Veel toeristen en enorme hitte; ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf niet in die periode zou gaan (er zijn ook talencursussen op Sicilië en dan heb je 's ochtends les en kan je 's middags aan het strand liggen).
Veel plezier!

Hello,

Ik ben tevens studente, ik zou graag volgend jaar na mijn studie een talenreis naar Florence maken! Misschien dat je me kan vertellen hoe het was geweest??

groetjes nicole :smiley:

ik heb goede ervaringen met Lexton (in Spanje)
Zij hebben Italië ook in hun pakket
Kijk op www.lexton.nl daar zul je wel meer vinden denk ik

Voor betere prijzen kun je ook bij adelante taalreizen kijken. Kijk op www.adelante.nl.

Suc6 ermee

Groetjes,

Heleen

Hoi,

Je kunt ook kijken op www.adelante.nl Zij bieden ook Italiaans aan voor lagere prijzen. Ik ben vorig jaar met hen naar Taormina geweest. Supergave tijd gehad.
Wij zijn hebben nog parachute gesprongen!! :stuck_out_tongue: en kooklessen gevolgd van een echte Siciliaanse mamma. Daar hebben we geleerd zelf pasta te maken en nog veel meer. Ook ligt Taormina aan het strand dus voor de zomerperiode is dit superbestemming.
Als je op de link klikt "prijzen weten"kun je binnen 4 stappen achter de exacte prijzen komen. Vaak weet je dit nooit omdat er altijd kosten bijkomen die in kleine letters staan geschreven en kom je toch nog vaak duurder uit.

Groetjes,
Heleen

kan zijn, maar is Adelante aangesloten bij ANVR/SGR? Wat als er problemen zijn? zijn zij 24 uur per dag bereikbaar?
Dat heeft Lexton als enige organisator en dat scheelt.
Zoveel schelen de prijzen trouwens niet Heleen.