Taalreis in Italië

Hoi!

Ik ben van plan een taalreis te gaan doen deze zomer, maar ik heb dit pas recent besloten en wil eigenlijk al over een maand vertrekken… Nu vroeg ik mij af, kan dit wel? Of zijn er allemaal zaken die je lang van te voren moet regelen?
En heeft iemand een tip voor een reisorganisatie? Er zijn er zoveel ik weet niet wat ik moet kiezen xD Of een tip voor een stad?
Ik hoor graag jullie ervaringen :smiley:

Groetjes!

Dag Suuz19,

Als je een taalcursus in Italie wilt gaan volgen kijk dan eens op www.taalinpraktijk.nl
Cursussen in Rome, Milaan, Lecco of Merate.
En vlug beslissen is niet nodig.
Ik heb korte lijnen met de scholen. Als je aangeeft dat je wilt gaan is het zo geregeld.

Groetjes,

Noud
Taal in praktijk

Ciao Suuz19,

Ik zit nu zelf voor een talencursus in Rome en vind Rome geweldig! Maar ik zal je niet aanraden om hier in de zomer heen te gaan. Het is nu al 30 graden en ik moet zeggen behoorlijk heet. Ook zijn alle Italianen die in Rome wonen in de zomer naar hun huisje aan zee, dus zit je vooral met toeristen. Ik raadt aan om naar een stad wat noordelijker in Italie te gaan.
Mijn school is Scuola Leonardo Da Vinci en daar ben ik zeer tevreden over.
Voor de rest hoef je niks te regelen hoor. Kamer kun je via de school regelen (maar dit is over het algemeen wel echt duurder dan dat je het zelf regelt). Via www.easystanza.it heb je zo een kamer gevonden. Dus de eerste paar nachten in een hostel en op bezoek bij kamers en je hebt zo een kamer.

Succes en veel plezier!

Hallo,

Vorig jaar ben ik met Italstudio in Venetië geweest. Ik heb daar een cursus van een week gevolgd. Ik ben zeer tevreden over deze aanbieder van taalreizen. Ik heb in Venetië in een klooster gelogeerd. Ik ben slechts 1 week geweest. Voor mij was het behalve Italiaans leren ook vakantie. Het tempo van de lessen was rustig. Het is niet duur.
Ik ga zeker nog een keer en dan naar Palermo.

Succes.

Al eens gedacht aan Travel Active? Er is nog ruimte wanneer je wil deelnemen aan een zomercursus Italiaans in Florence of Milaan!
Neem voor meer info gerust contact met ons op. Telnr. 0478 551900 of mail ons [EMAIL=“taalreizen@travelactive.nl”]taalreizen@travelactive.nl :vak01: