Jochem8 Gaat Studeren In Malaga

Jaaaaa! Eindelijk, na meer dan een jaar hunkeren, ploeteren, zweten, werken, ga ik dan eindelijk naar Malaga, en wel half/eind september.

Via dit forum kwam ik in contact met Piet Meijers, en via hem met Boelo, die samen met zijn vrouw de school Babel Idiomas heeft. Daar ga ik, zoals het er nu naar uitziet, 3 maanden Spaans studeren. Ik heb er onwijs veel zin in, maar ik realiseer me ook dat het hard werken is, maar dat heb ik er voor over.

Nog meer mensen die naar Malaga gaan in die periode, en die wat meer spullen mee willen nemen dan normaal gesproken met het vliegtuig kan, en benzine- en tolkosten wil delen? We zijn immers maar arme studenten :wink:

Hallo Jochem,

Zo zie je maar hoe balletjes rollen kunnen…heel veel succes gewenst en we zullen elkaar nog wel zien, of in Nederland en anders in Malaga.
geweldig dat je werk en studie kunt gaan combineren!!

Veel succes. …en…je kunt je met http://www.gratsispaans.startbewijs.nl al een beetje voor bereiden op je verblijf in Spanje!

piet meijers

Bedankt Piet!
Ik hoorde van Boelo dat je een keer een afspraak wilde maken?

[spammerd :stuck_out_tongue: ]

Hola,

Wat te gek dat je naar Malaga gaat, ik ben daar ook geweest, helaas maar 4 weken en een andere school. Het was een te gekke ervaring!!!
Ik was vorige week in Malaga (een super gezellige stad!) ik wist dat deze school bestond en toevallig kwam ik op het pleintje waar de school ligt, (ze waren er aan het verbouwen) ik keek naar boven en zag op de ramen (van de klassen neem ik aan) een plakaat van de school hangen, echt heel erg leuk, heb er een foto van gemaakt… Hoezo weg van de Spaanse taal!!! Me gusta España mucho!!
Ik zal zeker nog wel eens op dit forum kijken of jij of iemand anders een bericht heeft gestuurd, want over Spanje schrijven doe ik heel graag! Geniet van de voorpret. Saludos Chica de España.

Woooh! Vertel me meer over je ervaringen!
En wil je die foto posten hier aub?

Tot snel!

Hola, Jochem,
Als het goed is heb ik je een bericht gestuurd, hopelijk is het gelukt!
Saludos Chica de España.

Hola,
Ik zal een andere keer proberen de foto via hier te sturen, ook misschien leuk voor andere mensen of mag dat niet?
Ik heb nu geen tijd maar wilde toch even wat van me laten horen.

Adios y un buen domingo con mucho sol!

Saludos de Chica de España

Hey!

Ik heb je via dit forum een bericht gestuurd, maar dat is niet aangekomen denk ik? Heb nog geen reactie daarop gehad namelijk :slight_smile:

Het gaat er bijna aan komen! Nog ruim een maand en dan vertrek ik.
Op de school waar ik ga studeren ( http://www.spanishcoursesandcultureinspain.com ) gaat op 3 oktober een nieuwe cursus starten. Deze heet de Longterm Course, en duurt 12 weken.
Nog meer mensen die last minute nog willen gaan studeren? Dan is dit hartstikke leuk.

En misschien kunnen we de reis combineren. Ik ga namelijk met de auto en wel zo gezellig (en goedkoop) om met nog 1 of 2 andere mensen te reizen. Dus als iemand die kant op gaat zo in de week van 25 september, dan hoor ik het graag!

Laatst hoorde ik van iemand die spullen voor anderen meenam naar Malaga en omgekeerd. Dit lijkt me ook wel iets.

Dus heb je nog spullen die naar Malaga moeten (geen pallets ofzo, ben maar met de auto) dan wil ik die tegen een kleine vergoeding voor je naar Malaga brengen.

Maandagavond is het zover!!

En toen zat Jochem er al weer 4 daagjes. Super!!

hey Jochem8, heb je msn?

Jazeker, alleen ben er maar heel weinig te vinden, maar je kan het altijd proberen.

Zelfde naam als ik hier gebruik, maar dan @hotmail.com

Sinds een paar dagen ben ik ook mijn eigen weblog begonnen. Deze kun je vinden op http://www.jocheminspanje.web-log.nl

Hasta luego