Hoi ben een leuke jongen 34 en zoek een job ergens in spanje, ik heb
geen voorkeur waar.
Ik heb ruime ervaring in entertainment,barwerk en in de zorg…sta dus voor veel open!!
Wie heeft de gouden tip??
Gr.Dre
Hoi ben een leuke jongen 34 en zoek een job ergens in spanje, ik heb
geen voorkeur waar.
Ik heb ruime ervaring in entertainment,barwerk en in de zorg…sta dus voor veel open!!
Wie heeft de gouden tip??
Gr.Dre
Kijk eens op de website van adelante taalreizen. Zij bieden ook horecawerk aan in Spanje. Ik heb eerst een taalreis van 6 weken gedaan en ging daarna in Torremolinos in een hotel werken. Ik kreeg mijn maaltijden en onderdak gratis en daarnaast verdiende ik 300 euro per maand. Ik ben daar 6 maanden gaan werken en heb op deze manier echt goed Spaans leren spreken. Bovendien nemen zij mij deze ervaring nooit meer af. Ik kan het iedereen echt aanraden!! Het kost je eerst wel een aardig bedrag, maar je hebt wel zekerheid van een baan met contract en je verdient het geld dubbel en dwars weer terug.
Succes ermee.
Hi Dre,
Kijk eens op Vacaturesites Spanje misschien dat er iets voor jou bij staat!
Groetjes,
Nadine.
Hoi Dree,
Als je nog geintereseerd bent in een Job in Spanje, dan heb ik **de gouden **tip voor je.
Indien je meer wilt weten, mail mij dan je telefoonnummer, zodat ik een afspraak met je kan maken.
Groetjes,
Frans :rolleyes:
Hoi Dree,
Als je nog geintereseerd bent in een Job in Spanje, dan heb ik **de gouden **tip voor je.
Indien je meer wilt weten, mail mij dan je telefoonnummer, zodat ik een afspraak met je kan maken. (frans.de.kivit@parelnet.nl)
Groetjes,
Frans :rolleyes: