Heeft er iemand nog een tip of een naam waar we een meerdaagse jeeptour kunnen boeken in Hoi An.
We willen graag naar Da Lat.
Alvast bedankt.
Heeft er iemand nog een tip of een naam waar we een meerdaagse jeeptour kunnen boeken in Hoi An.
We willen graag naar Da Lat.
Alvast bedankt.
Hallo Chantal,
Oei, je hebt echt een groot budget.
Ik denk dat je wel een indicatie hebt wat een jeep ( dus een jeep gebruikt in de oorlog ) kost per dag incl. chauffeur en gids?
Reken op 250 a 300 USD per dag per Jeep.
Maar voor een langere trip, wanneer ze het al willen doen, want het zijn geen vervoersbedrijven maar reisbureaus, vragen ze normaal:
1e dag 275 USD, 2e en volgende dagen 150 a 200 USD per dag per jeep.
Maar dan wel een trip van en naar Hoi An bijv…
Wil je naar Dalat, kost je 3 dagen, en dan moeten ze ook nog 2 dagen terug; weet niet wat ze dan rekenen?
Maar denk iets van 175 USD per dag.
Dus denk dan echt dat dit ongeveer minimaal 1000 USD gaat kosten voor die 3 dagen, zonder lunch en diner en basic overnachting.
275 ( eerste dag ) + 175 + 175 ( dag 2 en 3 ) + 175 + 175 ( voor de dagen leeg terug rijden ) = 975 USD met gemiddelde prijzen.
Dus gegarandeerd 1000 USD en zeer waarschijnlijk hoger.
Grote vraag blijft of ze dit doen?
Bureaus met goede revieuws zijn deze
http://lookingglassjeeptours.com/vietnam/
Succes.
Ton.
Hallo Ton,
Bedankt voor je antwoord.
Zo duur had ik het niet verwacht.
Wel zo rond de 70/80 per dag. Toch niet zo handig dat er geen prijzen staan vermeld om de sites.
Ik dacht wel dat ik 70/80 per dag ergens had gelezen.
1000 uitgeven in een paar dagen was niet de bedoeling.
We zitten in Hoi An en willen naar Da Lat en dachten om een lange reis en een dag uit te sparen een jeep tour te doen.
Wij zijn geen strand mensen dus Nha Trang trekt ons niet. Om daar met de nachttrein aan te komen en s’avonds pas weer weg te kunnen met de bus naar Da Lat leek ons dit een leuke optie. Vooral omdat we ook het lakmeer willen bezoeken.
Dit word het weekend opnieuw bekijken hoe we het voor elkaar gaan krijgen.
Groetjes
Hallo Chantal,
Sorry, ik kan het echt niet goedkoper maken.
Prijs van 70/80 USD is ongeveer de per persoon per dag met de ER.
Prive auto met chauffeur en gids kost je zo’n 100 a 150 USD per dag, afhankelijk in welke regio je deze wilt gebruiken.
Zal je wat voorbeelden laten zien wat de prijzen zo zijn voor een trip met een echte "Willy "Jeep.
TRIP
Transfer to Hue
DIRECTION
One-way, coastal route
LENGTH
Full day sightseeing
COST
US$270/Jeep
TRIP
Transfer to Quy Nhon
DIRECTION
One-way, Cham Trail tour
LENGTH
Full day sightseeing
COST
US$280/Jeep
TRIP
Transfer to Hue
DIRECTION
One-way, inland
LENGTH
Full day sightseeing
COST
US$270/Jeep
TRIP
Mountains and Minorities Loop
DIRECTION
Day trip (round trip)
LENGTH
Full day sightseeing
COST
US$240/Jeep
TRIP
My Son
DIRECTION
Half-day trip (round trip)
LENGTH
Half day sightseeing
COST
US$170/Jeep
Enz., alles dan vanaf Hoi An / Danang.
Wanneer je 3 tours boekt, dan krijg je 10% korting.
Misschien is dit ook interessant.
NOTEIf you wanted to see more sights or stay longer at some places, and make it a 2-day tour for an additional $150.
Ik heb bij de laatste 'note " een stukje weggelaten; stonden wat plaatsen , maar dat is niet echt interessant welke plaatsten , want deze prijs geld eigenlijk voor al hun tours die wilt uitbreiden met 1 overnachting.
Chantal, misschien niet voor jouw, maar heb jouw post gebruikt om ook andere mensen over dit onderwerp te informeren.
Hoop dat je dat kan begrijpen?
Ik hoop , dit weekend om iets nieuws te bekijken , je niet te veel inspanningen kost, want daar is het veel te warm voor ![]()
Mag ik jullie tot slot nog een fijn en succesvol weekend toewensen,
Ton.