Jean-Marc

Hallo,
ik ben Jean-Marc.
Ik ben 23 jaar en werk op dit moment in de schoenenbranche.
Ik woon in Utrecht en mijn 2 grootste hobby’s zijn DJ en Lacrosse.

Ik organiseer regelmatig feesten in Utrecht dus misschien dat mijn DJ hobby ooit meer een baan wordt :wink:

Mijn andere hobby is Lacrosse, lacrosse is een noord-amerikaanse sport die uitgevonden is door de indianen.
www.domstaddevils.nl of www.nllax.nl voor meer informatie.

Ik heb me voor dit forum aangemeld omdat ik naar Amerika wil in het voorjaar zomer van 2013.
Ik zou graag als reis alleen al 1 maand a 2 maanden willen gaan en dan van coast to coast (oost naar west).

Ik heb via kilroy ookal informatie opgevraagd of ik ook nog kan studeren in Amerika.

Groetjes,
Jean-Marc

Hoi Jean -Marc,
Welkom op wereldwijzer,
Nou misschien staat het Yosmite park ook op je programma als je naar het westen van Amerika reist,Jean-Marc?
Het Yosemite park met zijn immense granietwanden en opmerkelijke Sequoiabomen, Bryce Canyon met zijn grillige en bizar gevormde rotsformaties, de immense kloof van de Grand Canyon, de monolieten van Monument Valley, de grillige schoonheid van het bloedhete Death Valley…
Indien je nog vragen hebt over het oosten&westen van Amerika,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reiscafe van het Amerikaforum hier op wereldwijzer.
Suc6 nog met je trip door Amerika,Jean-Marc.
**Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van het Yosemite park. **

http://www.traveleye.com/forum/album_mod/upload/9ffe0c4f2b87c8bb8d6e3c4b0f5e10fa.jpg

groet,georgessiam.

1 like