Wat is het laatste souvenir dat je uit Amerika hebt meegenomen?
De kentekenplaat van onze verkochte camper.
Waarschijnlijk een magneet, ik neem magneten mee van alle locaties waar ik kom
Heb ergens in Brooklyn aan het waterkant tegenover East village een " Warning, Restricted Area" Bord van een hek getrokken. Heel stout ik weet het.
In een cheezy giftshop op Newark Airport: een mok met “US Navy - Commander in Chief” voor mijn vader.
Ook wij sparen magneten van alle plekken waar we komen. Maar we sparen ook painted pony’s Hiervan proberen we ook iedere reis er wel een of twee van mee te nemen.
Wij hebben een vogelhokje van Key West in de vorm van de bekende paal op the most southern point en een drinkbeker in de vorm van een shuttle uit het Kennedy Space Centre meegenomen en in de woonkamer staan.
Gilette G2 mesjes. Veel goedkoper en kan die in Nederland maar moeilijk meer krijgen
Pfoei, het laatste… ik denk dat het laatste wat ik gekocht heb mijn dansende hula-meisje voor in de auto was.
Talking stick (of op z’n Twents Proat stok); werd door de Indianen gebruikt om een gesprek geordend te laten verlopen. Opperhoofd gaf de talking stick aan de eerste woordvoeder en deze gaf hem door aan de volgende als hij was uitgesproken. Je mocht niets zeggen als je de talking stick niet in je hand had.
Wij hebben hem voor de hele familie gekocht
Haha goed idee voor de volgende keer.
Mijn laatste souvenir is ongetwijfeld ook een magneet…heel afgezaagd ik weet het
Mijn laatste souvenir uit Amerika was een klein vlaggetje wat op een standaard staat.
Zoveel! Maar wat wel heel erg leuk is, is mijn beer die ik bij Built a Bear heb laten maken, mijn fotolijstje in de vorm van een cowboyboot en mij I love Texas hanger voor aan de muur
Ik heb uit Alaska meegenomen: een ULU mes, 2 kaarten van Alaska, 2 magneten, een kentekenplaat (kon je kopen voor 12 dollar) en een sleutelhanger.
Uit New York behalve een heleboel kleren, een sleutelhanger van het vrijheidsbeeld. Stom maar ik was er al lang naar op zoek.
Ik heb van iedere plaats waar ik ooit overnacht heb een sleutelhanger, zit nu over de 70 stuks. Daarnaast heb ik van ieder ander land waar ik geweest ben en niet met euro’s betalen een paar biljetten.