Hey allemaal,
Via een oud collega hoorde ik van dit forum en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen met een aantal vragen;
Eind dit jaar ben ik van plan om richting Australië te vertrekken, eerste instantie voor een maand of 6 als ik niet weg wil/hoef blijf ik langer. Maar de grote vraag is dan wel want zijn jullie ervaringen qua budget wat moet je iig wel op zak hebben voor zoiets? Ik heb namelijk geen idee en het is toch wel fijn om een beetje een schatting te hebben. Ik ben Wel van plan om daar ook te gaan werken maar je moet natuurlijk altijd in je achterhoofd houden dat je niet altijd direct werk kan vinden. Zo ook direct mijn volgende vraag, Ik heb veel horeca ervaring maar hoe kan je daar het beste opzoek gaan naar een goede job? En mijn laatste vraag; waar begin je met plannen? Visum, datum, plek? Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe je zoiets begint te plannen en regelen? Ik ben van plan om alleen te gaan namelijk,En aangezien het tevens de eerste keer is heb ik graag wel alles goed uitgezocht etc.
In ieder geval alvast bedankt!
![]()