werken in australie??

hoi hoi

Ik ben een meid van 23 jaar oud en woon op het moment in volendam… ik wil al een hele tijd richting australie/nieuw zeeland/fiji/ cookeilanden maar het is er nog niet van gekomen omdat ik nu net een huurflatje heb gekregen en eerlijk gezegd nog niet zo goed weet welke kant ik op wil!!

Heeft iemand misschien wat informatie voor me over het budget wat je ongeveer nodig hebt? en wat voor werk je daar eventueel kunt gaan doen??
als ik weg ga dan wil ik graag in januari vertrekken voor onbepaalde tijd nog op dit moment :smirk:

Groetjes sanne

Hoi Sanne!

Ik ben Femke en 20 jaar oud. Ik wil rond december vertrekken naar Australie en misschien ook nog wat meer landen eromheen, maar daar ben ik nog helemaal niet uit! Je moet 3200 euro op je rekening hebben staan als je langer dan 3 mnd in australie wil verblijven.
En als je gaat backpacken dan kost het ongeveer 1000 euro per maand. Als je niet gaat werken dan he. Verder ben ik ook aan het rondvragen en flink aan het internetten.

Zou leuk zijn als je me toevoegd op msn of we kunnen e-mailen. Dan kunnen info delen!

Groetjes Femke uit Helmond

[EMAIL=“fdonkers2@hotmail.com”]fdonkers2@hotmail.com

Hoi,

Ik ben 8 jaar geleden voor een jaar in oz geweest.
het vinden van werk en een woning word je of gewoon aangeboden, of is erg makkelijk te vinden.(als je niet te kieskeurig bent ).
Mooie tijden daar!!

thanx voor de reactie… wil het echt ontzettend graag maar ben tegelijkertijd ook zenuwachtig dat ik geen mensen ontmoet of geen werk vind… :smirk:

dat zal denk ik allemaal wel meevallen!