je bent/ gaat nooit echt alleen naar Curacao

Bon tardi, Alle mensen
Voor iedereen die stage of gaat ( wil) werken op Curacao.
En je zoekt een reis buddy of werk buddy…
Wees niet bang, dat je op curacao alleen komt te staan. Je zult merken, dat je zodra je in t vliegtuig zit. veel mensen voor dezelfde reden naar dushi curacao gaan.
All die jonge ondernemers, hebben in het vliegtuig het zelfde gevoel.
Maak gewoon contact, en zodra je op het eiland bent, kom je vanzelf mensen tegen,.
als je in een studenthuis/wijk terecht komt, is het helemaal ideaal, iedereen helpt je graag op weg. en er wordt altijd voor gezorgt dat je er niet alleen voor komt te staan.@@@
Iedereen komt voor het zelfde soort doel, iedereen heeft meegemaakt wat jij de eerste paar dagen meemaakt, en helpt je er graag doorheen.
Mocht je natuurljk nog meer vragen hebben, je kunt me mailen op [EMAIL=“marissie84@hotmail.com”]marissie84@hotmail.com

Zoals je dus waarschijnlijk er al uit hebt kunnen lezen, heb ik deze fantastische ervaring ook on dergaan,. IK heb zelf ook de zelfstandige stap gezet, om in mn eentje op t vliegtuig te stappen, binnen 5 uur had ik al een clubje waar ik bijna mn gehele verblijf op t eiland mee in contact bleef, allemaal met dezelfde spanning en doel…

Ik zou zeggen> GENIET ERVAN!:smirk:

Top om te lezen!!! :thumbsup: :dope:

Ja zeker!!!
K heb bijna de neiging zelf alleen te gaan!! :smiley:

Tog wil k nog stiekem samen … hihi

Ja ik wil ook graag heen, maar zal dus ook alleen omdat mn klasgenootje opeens niet meer kan. Gaat om feb. 2008. Toch lijkt alleen gaan best eng…:smiley: