We gaan in januari naar hotel perle d,Or
En ben benieuwd hoe dit hotel is ?
Wat kost het eten daar en is het dezelfde prijs als voor studenten in het restaurant?
Is het nodig om een kleine auto te huren voor 5 dagen en daar in de buurt of vanuit nederland dit te doen?
We nemen een laptop en waterkoker mee is dit aan te sluiten daar op 110 volt?
Groet traveler>>>
Laptop wel, waterkoker niet aan te sluiten. Prijs bij Perle d’or is voor iedereen gelijk in het restaurant. Kamers zijn klein, het is eenvoudig maar doelmatig en je hebt beslist een auto nodig, die je prima op de luchthaven hier kunt huren, daar zitten een aantal verhuurbedrijven. Vanuit Nederland behoef je dat dus niet te doen, dat kan heel goed ter plaatse. Veel plezier
Kun je in de buurt van het hotel ook een auto huren?
Of zijn er busverbindingen naar het strand!
Nee reken niet op busverbindingen. De enige goed werkende busverbinding is langs de boulevard en daar ligt Perle d’Or niet aan, het hotel ligt niet zo centraal. Je hebt dus echt wel een auto nodig. Ik denk wel dat je via de receptie van Perle d’Or alsnog een auto kunt huren als je er eenmaal bent. Veel autoverhuurbedrijven brengen een auto naar een hotel toe. Maar dat zou je even na moeten vragen.
Wat zou een paar dagen auto huur daar kosten?
geen idee, dat is per verhuurmaatschappij verschillend en ook nog afhankelijk van duur, periode (hoogseizoen of niet). Ik zou zeggen even googlen
Hallo
Heb inmiddels via internet een contact met een autoverhuurbedrijf gehad
Maar ze zeggen dat ze een creditcard nodig hebben voor de borg
Is dit bij alle verhuurbedrijven zo?
Heb zelf geen creditcard
Dan zou ik er ëën moeten aanschaffen alleen voor autohuur
Hoe doen jullie dat?
Ik ben al een paar weken op Aruba nu en je kan ook cash borg betalen. Dat is geen probleem!
Oke goed om te horen avonturier
Heb al een creditcard aangeschaft
Want ze vroegen daar wel om
Zijn de prijzen van eten drinken sigaretten als hier?
En de temperatuur? Lekker warm zeker
Heb je nog tips wat te zien daar?
groet traveler
Verhuurbedrijven genoeg . Maar huur je bij een groot bedrijf als bv budget en via het vliegveld dan betaal je erg veel . In ieder geval al 10 % extra aan tax als je een auto op het vliegveld huurt. Er zijn vele kleine verhuurbedrijven. Via perle d’or kun je ook een auto huren. Een jimmy jeepje kost je maar iets van 600 gulden. Is wel een open jeep (vaak)dus niet handig bij regen. Een Yaris bij hotwheels is 53 gulden per dag incl belasting en verzekering. Let bij huur vooral op de kosten van verzekering. Dit kan fors oplopen. Amigoe rekent 12 $ per dag !!! lol
Ga er van uit dat alles iets duurder is dan NL. Alleen is bv een liter benzine slechts 1 euro. Marlboro 4,5 euro per pakje en het goedkoopste pakje shag 50 gr is te krijgen voor 1,60 euro (look out shag). Alcohol is relatief duur.