Italië!

Het voorjaar komt er weer aan, en dat is mooi. En vermoedelijk nog veel mooier in Italië! Ik heb dus op dit forum al een paar berichtjes met Jolanda gewisseld, en het lijkt ons leuk om rond mei/juni richting Italië te gaan. Wakker worden en gelijk een verse espresso of cappuccino kunnen drinken. Om daarna volop zowel natuur als cultuur te kunnen snuiven. En met een goede maaltijd uit de italiaanse keuken en een mooie italiaanse wijn de dag weer af te sluiten. Een mooi vooruitzicht wat mij betreft.

Voor al deze plannen geldt: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Dus laat even weten als je meewil!

Nunc est bibendum

Peter.

De plannen zijn al iets concreter… De periode zal zijn: rond 12 juni tot rond 25 juni. Dus het weekend van week 23, week 24 en week 25.
Graag laten weten voor eind april of je mee wilt!
De locaties liggen nog niet vast. De ‘bloemenrivièra’ en Toscane lijken ons wel erg mooi!

Groetjes,
Jolanda

En wie zijn jullie? :wink:

Hallo melody88,

Wij zijn dus Jolanda en Peter, 38 en 33 jaar oud, en hebben elkaar hier een week of twee geleden online ontmoet. De rest staat geloof ik al aardig in het verhaal hierboven. Wat wil je nog meer weten? En, natuurlijk, wie ben jij?

Groet,

Peter.