Italië of Frankrijk Maart 2011

Hoi,
Ik ben een sportieve vrouw van 58 jr en snowboard. Graag zoek wintersporters(m/v), leeftijd verschil is OK.
Mijn voorkeuren zijn Italie en Frankrijk. Verblijf liefst in hotel of appartement en buitenhuis eten. Vervoer per bus. Reisduur 10 dagen, vanaf 2e week van Maart.

Hallo Fazerin,

Ik wil eigenlijk derde week van januari gaan snowboarden, maar heb vooralsnog geen maatje, dus misschien moet ik wel uitwijken naar maart.
Ik ben 44 jaar en wil graag ook mijn hond meenemen, dus ga ik het liefst naar een appartement en met eigen vervoer.
Misschien niet de perfecte match, maar wie weet. Groet,
Olga

Hoi Olga,
Op zich ben ik voor in…maar geen hond ajb en geen roker.
Groetjes,
Maria

Wie (M/V, ongeacht leeftijd) heeft er zin in om eind Maart naar sneeuw in de Dolomieten te gaan.
Ik ben een vrouw van middelbare leeftijd, snowboardster en geen rookster.
:cheer:

Hallo
Ik ben opzoek naar iemand die mee wil 11 maart valthorens echt super ben er al 3 keer geweest
Gr. Marley

Hoi Marley, leuk dat je reageert. Ik was een keer in Les Menuires geweest en Val Thorens meteen bezocht. Italie vind ik gezelliger, ik ga naar Ortisei.

hoi,
zoek je nog mensen?
heb je de oproep van willemsschouten al gezien?
is buitenhuis eten een harde eis voor jou?
groet,
Rian

Zou het lukken denk je om een groepje te formeren? Ik ben al een paar keer met de bus gegaan. Een arangement met bus,hotel en skipas is mij uitstekend bevallen? Ben geen roker en stappen doe ik ook niet zo veel. Komen we een beetje overeen?
Ik woon in Hellevoetsluis.
Ik hoor graag van u.
Met vr. groet,

Wim