Ik zit momenteel op Bali en wil graag wat surflessen voor beginners nemen. Kuta Bali vond ik een vreselijk toeristisch oort. Over Semiyak hoor ik dat de golven heel goed zijn als je wilt beginnen met surfen maar is het net zo toeristisch en sfeerloos als Kuta?
Ik weet niet of Seminyak leuk of vreselijk is, dat is niet voor iedereen hetzelfde. Wat de een vreselijk vind is voor de ander leuk. Maar heb je al gedacht aan Amed, ik heb gehoord van mensen dat het daar geweldig is en niet zo druk.
het is natuurlijk mogelijk om elders te verblijven, en dagelijks met je bord onder je arm naar Kuta te reizen. ik moet er zelf niet aan denken om een surfplank achter op mijn brommer te hebben in het Balinese verkeer, maar er zijn zat mensen die het doen.
@ Wilna: weet je zeker dat er in Amed gesurft kan worden?
Hahahaha! je kan er in ieder geval duiken dat weet ik zeker, surfen huh:confused:, weet dat niet zeker, maar die informatie kan je vast bij coocle vinden.
Seminyak heeft niet echt geweldige golven…kuta wel, maar dat is inderdaad toeristisch. Seminyak is wel rustiger dan Kuta. Dat komt voornamelijk doordat Kuta voor de backpackers is en Seminyak meer voor stelletjes en oudere mensen. op het strand van Seminyak kan je gewoon surflessen nemen… de jongens spreken je meteen aan als je het strand oploopt:P haha
hey…is seminyak leuk…neeeeeeee
t is superleuk…
voor ons is kuta iets te druk…as je naar seminyak gaat…is t allemaal iets
rustiger…weet niet waarvoor je gaat…maar als je de jalan raya neemt
daar heb je dan wa shops… beetje verder jalan indianapura met super
gezellige bars (gay-mixed)maar supergezellig…de betere resto s zijn ook
daar te vinden… als je graag de decadentie proeft …ga je naar kudeta…
waar t duur is (maar voor onze maatstaven nog betaalbaar)maar je kan even
goed de andere eettentjes en strandbar proberen… wij komen altijd thuis
in seminyak…en voor ons is kuta…te … in alle opzichten…
als je enkel voor de surfstranden gaat…tja …dan zou ik kiezen voor legian…
en dan ben je nog zo in kuta …;is zowat de middenweg… groetjes