Is het gelukt en hoe ging het?

Er zijn veel meiden op het forum die graag willen/wilde werken in Turkije.
Ikzelf zit er ook aan te denken om ergens in Marmaris te gaan werken voor 'n paar maanden.
Nu vraag ik me af of iedereen die op 't forum een berichtje heeft geplaatst ook werk heeft gevonden en hoe dit is bevallen…
Graag een eerlijk antwoord! Zou je het voor geen goud hebben willen missen of zou je het nooit meer doen??? En wat deed je voor werk, hoe waren de omstandigheden etc. etc.?

Ben erg benieuwd!

Groetjes Kim

hoi Kim,

Ik weet niet hoe oud je bent maar je moet dus 18 jaar oud zijn wil je “wit” werken. Ik weet ook niet wat je verstaat onder een paar maandjes maar vaak willen ze dat je minimaal 3 maanden beschikbaar bent. Dit omdat je tijd nodig hebt om alles te leren wat betreft je werk enz. Ik wilde zelf in een hotel werken in turkije maar ben nog 17 en kon maximaal 2 maanden werken vanwege school. Daarom werd ik dus nergens aangenomen.

Ik vond het wel jammer, maar het is niet anders…

Succes nog!

Ha,

Hoe krijg je dat voor elkaar om wit te gaan werken? Het schijnt nogal lastig te zijn… Welk hotel zou je gaan werken en voor een nederlandse baas of turkse?

Ik ben 26 dus dat zal geen probleem zijn, ik moet dan onbetaald verlof op het werk aanvragen en dat mag max. 6 maanden.

Groetjes Kim

tjaa… Hoe krijg het voor elkaar om wit te werken? Dat is een goede vraag. Ik denk dat je gewoon een goede, erkende werkplaats moet vinden, waarvan je zeker weet dat alles formeel gaat. Ik zou het anders ook niet weten. Ik zou in Club Robinson werken in Antalya, voor een Duitse baas. Dan weet je eigenlijk bijna zeker dat het betrouwbaar. Het is een internationaal erg populair en bekend bedrijf. En de engiste reden dat ik niet ben aangenomen is dat ik geen 18 ben en niet voor een periode van 3 maanden kan werken. De manager waar ik dus contact mee had in het hotel, zei dat ik anders wel aangenomen was omdat ik wat de talen betreft aardig wat voordeel heb dan mensen in Turkije. (Ik kan Nederlands, Turks, Engels, Duits en spreek op minimaal nievau Frans)

Ik ben via een Turkse site in contact gekomen met dit hotel (ik heb dus het voordeel dat ik Turks ben en Turks kan lezen enz): www.otelcionline.com .

Ik heb eerst geprobeerd om alles vanuit Nederland te regelen. Maar Nederland is toch meer gericht op landen in Europa wat betreft werken.

Ik heb nog wel e-mail adressen van organisaties. Als je wil kan ik die wel geven. Ik weet niet of je msn hebt? Dat zou veel makkelijker zijn!

Heey

Ik ben Jennie ben ingelogd op een vriendin haar naam.
Ik ben op zoek naar werk in Antalya of Kemer per direct.
Ben nu wel in Nederland maar kan zo komen.Ik wil het liefst in
het animatie receptie of guestrelation ik heb 3 maanden stage in turkije gelopen
en 7 weken animatie werk gedaan de agelopen mei en april.

mijn email adres is jenniegroene lage streepje velt@hotmailcom [EMAIL=“jenniegroene_velt@hotmail.com”]jenniegroene_velt@hotmail.com

bedankt alvast

groetjes Jennie