Is er een Turkse Top 40?

Iemand nog leuke nummers om in de stemming te komen???

x

Ga dan zaterdag naar het concert van Tarkan in Ahoy…als je dan niet in de stemming komt dan weet ik t niet meer haha.

Ja schat ik zou echt heeeeeel graag willen, maar mijn moeder durft niet te rijden naar R’dam, en ik heb daar ook nog niet zoveel vertrouwen in… Rijdt alleen maar van Alkmaar naar Castricum, en terug. Weet ook niet waar Ahoy zit… En met de trein is ook niet zo makkelijk op zaterdagavond!!! Als er een busreis (hier in alkmaar BAK) naar toeging, dan hadden we zeker gegaan… maar die gaan niet:crybaby: :crybaby: Dus ik zit nu elke keer in de auto met keiharde liedjes van Tarkan aan!!

Veel plezier alvast!

x

Jammer Cyn. En als we dit nou geweten hadden dan had je best met ons mee gekund. Had je een nachtje bij ons kunnen slapen en dan zondag gewoon weer naar huis. Maar goed, volgende keer dan maar!
Ik zal Tarkan de groeten doen van je oké?! Je hoort nog wel hoe t is geweest.

Waaah ontvoer hem maar voor me!!! kwijl :unibrow:

x

Heb bij B*l.com een leuke cd besteld: Turkish Groove. Echt lekkere nummers.

Misschien iets voor jullie?

Welke liedjes staan erop???

Ga even naar b**.com tik Turkish Groove in en je kunt de liedjes beluisteren.
Veel plezier.

hallo, ik ben ook net terug uit turkije (vlakbij Side) het was er super. En ik heb er natuurlijk oook veel leuke liedjes gehoord. waaronder 1 waarin vaak het woord pandaré in voorkomt ken iemand dit lied dan hoor ik het graag… kusjes simone :d

Haaaaaaai!

Ik kom net terug uit turkije (marmaris) en daar hoorde we iedere keer een liedje Rumbo schijnt te heten… Maar ik kan hem niet vinden :frowning: weet iemand misschien wat meerr…?!

Kusss!!

Hey, dat is DJ Hakki- Underground remix. Als je hem niet kan vinden, staat ie ook op youtube.com

Hoi,

Alle actuele Turkse muziek clips op een rijtje met een Top 40 lijst.

www.ursuus.com

Tip: voeg het toe aan je favorieten!

Hoi,

Ik ben net 2 dagen terug van een weekje Side en bij ons draaide ze een nummer met de tekst er in : Istanbul Istanbul…
Wie weet wie dit zingt???

Ik wil dat nummer heel graag onder mijn vakantie foto’s zetten

Alvast bedankt!!!

groet Elies

Kunnen we op dit forum zelf geen top 10 samenstellen?

We downloaden het van youtube zoals we dat met kerstmis deden?

Sezen Aksu …misschien?

Dank je wel voor je reactie maar nee helaas is deze het niet…Het is echt een up tempo liedje…

Groetjes Elies

deze misschien :question:

Nee deze helaas ook niet is een beetje meer rock… ze draaide m veel via de televisie via een turkse muziek zender maar zo "slim"als ik ben heb ik er natuurlijk niet opgelet welke zender

Dank je wel voor het mee denken…

Burak Kut - Komple

Werd je vorig jaar zowat mee doodgegooid! Maar hij was wel leuk!!:slight_smile:

Hee,
weet iemand wie dit nummer zingt??
K kan het niet vinden…