Is er een Turkse Top 40?

Ik heb al even het een en ander bekeken en denk toch dat ik Limewire er weer op zet. Misschien een rare vraag nog even. Moet je er nu voor betalen? Niet dat het erg is hoor! Ik kwam daar nog niet helemaal uit op de site. Ik weet alleen, dat het toen nog gratis was.

Ja Marion, dat is hier precies hetzelfde. Mijn man wil en hoeft niks te weten van computers, maar hij leent wel bij iedereen CD’s die ik dan mag branden. Jaja.

R

@Marion: Nee sorry, zn moeder heeft er maar 1 gepost, en die heb ik nu!!! Jammer joh!! Voor jou en de anderen dan want ik sta de mijne niet af hihihihi

heb ook limwire maar dan de gratis versie. als je nu gewoom via google free of gratis limwire intypt dan heb je het zo.

@ Besmile: Oke, bedankt weer voor de tip. Ga ik doen!

Gr. Roanna:)

Kusum,

Enur ft Natasja - Calabria 2006

Das het liedje da je zoekt…

Zalig Nummer Trouwens

heeel erg bedankt Dramaqueen! ik had het nog steeds niet gevonden, echt een lekker nummer! liefs Kusum

miss een moeilijke vraag…
ik ben ook weer opzoek naar een lied.
het wordt gezongen door een vrouw, weet zo niet de woorden wat ze zingt. maar ze zingt, dat ze niet genoeg van de geur van de man kon krijgen, en niet genoeg van zn liefde, maar nu is hij dood.
heerlijk nummer…

iemand enig idee…?
ik hoop het

groetjes

filiz

Lekker nummer>> Demet Akalin - Bittim

Hey,
Ik ben begin september naar Alanya geweest. Ging er naar Havana club, ze speelden er een liedje dat, heb ik me leten vertellen, Grieks was, ik weet geen tekst maar er kwam wel "ohoohoho’ in of zoiet.
Ik hoop dat iemand me kan helpen…

als het grieks was kan het esena mono zijn geweest.

@filiz: esena mono heb ik al, super liedje trouwens =)
Heb nog eens aan men vriendin gevraagd en het zou toch wel turks zijn hetgene ik zoek. Ik denk door een vrouw gezongen.

Is het soms Seytan - Ozgun ?

Begint met nogal wat ooohooohooo’s

Grtz

Hey,
heb het direct afgehaald,maar dat is het helaas niet.
Toch bedankt.

Er schiet me nog net een liedje te binnen

Demet Akalin - Affedersin

Misschien is het dat wel

Grtz

Weer zo snel mogelijk afgehaald… maar helaas…
Ik heb het wel al gehoord, dus ben weer een liedje rijker.

groetjes

hallo, ik zou graag helpen maar de cd die ik dit jaar gekocht heb in dreambar zit momenteel vast in mijn computer. Ik kan alleen de nr van de liedjes zien op computer omdat alles mp3 is. vrees ervoor dat er een cd-writer in moet. Vanaf ik meer weet meld ik het wel. Is wel jammer ging juist vandaag de liedjes kopiëren om de cd te kunnen laten afspelen in de auto. Juist die cd moet vastzitten damn

Jaa dat is waarschijnlijk Summerlove - Remember… eg lekker nummer is dat !

In dit liedje komt dat ook voor, work it out! ik weet niet of het m is…
Georgio Schultz - Work It Out

groetjes

Hello

Jullie kennen wss allemaal Dansöz van Serdar Ortaç, ken het helemaal(bijna) van buiten.
Maar zou niet weten waar het over gaat, heb het al proberen te vertalen maar kan maar enkele woorden terugvinden!
Kan iemand mij helpen, weet iemand waar dit over gaat?

x summa

Was 12 oktober een concert in Kemer van Serdar Ortaç. Zag het helaas te laat want had er best heen gewild. Leek me zo leuk om te zien hoe dat in Turkije beleefd wordt.