Iedere twee jaar ontmoet ik mijn vrienden uit Nederland waarvan het grootste gedeelte in het buitenland woont/werkt, ik zelf woon en werk in Indonesie.
Wij komen bij elkaar en meestal is dat met of zonder partner, en over het algemeen vind 't plaats rond de zomerperiode. Twee jaar terug was het op Terschelling.
Nu a.s. september wordt het Blanes…
Ik ben nog nooit daar geweest. In een ver verleden een keer effies op Gran Canaria geweest. Maar dat zal wel niet te vergelijken zijn; Blanes en Gran Canaria.
Enfin, is Blanes voor een 30+ er leuk?
Ik ga er met een paar idioten naar toe die vroeger al gek waren en nu onder elkaar nog steeds gek doen…
Tsja, zelf vind ik het wel leuk… Je kunt ook naar de botanische tuinen (of hoe god het ook maar heeft genoemt.) Volgens my zyn tegen die tyd de meeste discotheken wel gesloten, maar kroegen nog wel open. En tsjah, je moet het zelf denk ik leuk maken he :p.
Kijk tis maar net wat je er zoekt.
ik weet niet of het voor die leeftijdsgroep erg leuk is in de meeste discotheken en cafe’s, maar er zijn er altijd wel enkele bij met wat ouder publiek. Verder is het gewoon een zeer mooie kuststreek met daarom heen een groot verpauperd gebied. Wat ik zelf wel bij badplaatsen in Turkije had verwacht, maar niet in Spanje.
Een Nederlands dorp in een Spaanse omgeving Genoeg te doen (Barcelona dicht bij/duiken/feestjes). Toch lijkt het me voor een culturele vakantie magertjes, maar voor een feestvakantie moet het goed komen!!
Trouwens: Je hebt het indonesië forum erg goed neergezet. Heel informatief en duidelijk. Hoort dit bij je beroep of is dit een hobby?
Ik woon in Indonesie, en heb een redelijke betaalde job voor in Indonesie (de euro heeft veel waarde in Indonesie) lees: ‘bijbaantje’ als reisbegeleider voor een paar Nederlandse reisorganisatie’s in Indonesie met name op Nieuw Guinea. Daarnaast heb ik een onbetaalde ‘parttime’ baan bij het lokale buro voor toerisme van het district waar ik woon. Onbetaald idd want hulp op het gebied van promotie en marketing kunnen ze daaro best gebruiken, Bali is de main tourist attraction van Indonesia, verder heb je in Indonesie een paar boomapen/orang hutangs kun je er eindeloos duiken, er zijn wat wayangs, theeplantages, sate, een paar tempels/paleizen op Java en nog veel meer…Nederland vind ik maar benauwend.
In ruil voor mijn diensten heeft de lokale overheid mij een permananente verblijfsvergunning gegeven, en zo kan ik makkelijk in Indonesie verblijven.
Hobby…? Ik doe het er gewoon bij…heb het moderatorschap van het Indonesie forum overgenomen van een vriendin die op Bali woont (Clair) die was te druk met haar leven daaro.
Maar eh, Winkelwagentje en JoostN, bedankt voor jullie informatie!