Wat Voor Toeristen?!?

Keb een vraagje…
Wat voor toeristen komen er vooral in Blanes?
Veel jongeren? of juist veel gezinnen?
En uit welke landen komen de meeste mensen… Zijn het alleen maar Nederlanders of ook mensen uit andere landen?
Hoop gauw wat te horen!!

Veel jeugd en veel Nederlanders

Jongeren… :smiley:
Ook wel gezinnen…
Mar die hebben dan van die jkindere, die onder jeugd valt :smiley:

Nederlands… ook veel… ook duitsers :frowning:

Originally posted by WinkelWagentje@05-03-2005, 18:47:42
** Jongeren… :smiley:
Ook wel gezinnen…
Mar die hebben dan van die jkindere, die onder jeugd valt :smiley:

Nederlands… ook veel… ook duitsers :frowning: **

Hmm, die heb ik dan duidelijk gemist …

Kan niet zeggen dat ik veel Duitsers ben tegen gekomen.
Achja die we zijn tegen gekomen hebben we wel weer lekker voor de gek gehouden, zoals het hoort :smiley:

Eigenlijk van alles maar vooral veel Nederlanders( jongeren) gezinnen zitten er ook wel maar die zitten ergens anders in blanes

Heel veel nederlandse jongeren 15.06.05 tot 31.08.05, verder geen of weinig duiters, wat verdwaalde engelse jongeren. In augustus wat italianen en fransen en natuurlijk de spanjaarden zelf. De hele zomer heb je nederlandse gezinnen en wat ouder volk. Die zitten vooral op de campings en in de hotels aan de Boulevard.

De Gotcha Crew B)

Originally posted by Bar Gotcha@20-04-2005, 12:25:40
** Heel veel nederlandse jongeren 15.06.05 tot 31.08.05, verder geen of weinig duiters, wat verdwaalde engelse jongeren. In augustus wat italianen en fransen en natuurlijk de spanjaarden zelf. De hele zomer heb je nederlandse gezinnen en wat ouder volk. Die zitten vooral op de campings en in de hotels aan de Boulevard.

De Gotcha Crew B) **

Ach, jullie zijn bly met alles dat geld heeft :stuck_out_tongue:

Originally posted by WinkelWagentje+22-04-2005, 13:04:36–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (WinkelWagentje @ 22-04-2005, 13:04:36)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Bar Gotcha@20-04-2005, 12:25:40
** Heel veel nederlandse jongeren 15.06.05 tot 31.08.05, verder geen of weinig duiters, wat verdwaalde engelse jongeren. In augustus wat italianen en fransen en natuurlijk de spanjaarden zelf. De hele zomer heb je nederlandse gezinnen en wat ouder volk. Die zitten vooral op de campings en in de hotels aan de Boulevard.

De Gotcha Crew B) **

Ach, jullie zijn bly met alles dat geld heeft :stuck_out_tongue: **
[/quote]

Flauw, ik geef alleen antwoord op de vragen!!!

Mijn baas zal het wel fijn vinden, maar ik wil gewoon een leuk feestje in de bar.

De Gotcha Crew B)

*Originally posted by Bar Gotcha+22-04-2005, 13:12:25–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Bar Gotcha @ 22-04-2005, 13:12:25)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>

[quote]
Originally posted by -WinkelWagentje@22-04-2005, 13:04:36
** <!–QuoteBegin–Bar Gotcha*@20-04-2005, 12:25:40

De Gotcha Crew B) **

Ach, jullie zijn bly met alles dat geld heeft :stuck_out_tongue: **
[/quote]

Flauw, ik geef alleen antwoord op de vragen!!!

Mijn baas zal het wel fijn vinden, maar ik wil gewoon een leuk feestje in de bar.

De Gotcha Crew B) **
[/quote]

Tjah, mr jy vind die meisjes wel leuk die dr k0me (a)

Haha :stuck_out_tongue:
d0e eens n foto (a)

jaah wij wille fotoooo :lol:

Originally posted by chantiejj@22-04-2005, 15:08:53
** jaah wij wille fotoooo :lol: **

Dan moet ook iedereen een foto plaatsen.

Mja dan is het leuke er wel misschien al vanaf!

haha jouw foto heb ik al :smiley: :smiley: