Ik vroeg me af wat de gemiddelde leeftijd is van de mensen die naar Blanes gaan. Want volgens mij gaan er veel mensen die nog maar rond de 15 zijn of zo (niet dat ik dat een probleem vind).
Maar ik vroeg me gewoon af wat voor mensen ik daar tegen kom.
Wij gaan van 16 t/m 26 augustus met drie meisjes waarvan er twee 19 zijn en een 18.
Ik ben als ik naar Blanes ga 18, maar ik liep al in de discotheken rond toen ik 13 was…
Er lopen genoeg mensen rond van jouw leeftijd, maar er lopen ook mensen rond van voor in de 20…
Maar er zijn inderdaad ook mensen van 14, 15 of 16 jaaro oud.
Ik denk dus dat er wat toeristen betreft geen gemiddelde leeftijd is in Blanes.
De culemborgers zijn van 23 juli t/m 4 augustus op la masia.
En zijn dan (als ik het allemaal goed heb :o ) twee keer 21, twee keer 18 en vier keer 17. En aan het eind zijn we gezellig met z’n drieen 18 .
dan nog even een vraagje; lopen er in Blanes alleen maar Nederlanders rond, of ook veel Duitsers (om maar even een leuk land te noemen <_< )
ik denk dat de leeftijd best wel afhangt van de camping / het appartement en ook waar je uitgaat… la masia lijkt me vooral jongeren van eh… rond de 18 of zo… en voor de rest zou ik t niet weten… Uiteindelijk vind je op vakantie toch wel mensen waarmee t goed klikt, je ziet vanzelf wel mensen van je eigen leeftijd. B)
Ach… zoals enneleis/ lies al zei: wij zijn beiden 17
alvast veel plezier…
ik vin het echt super lullig dat meisjes van 15 gewoon wel nu al alleen naar het buitenland mogen!..ik mocht dat echt niet!! maar goed…ieder zn mening
maar cellie, jullie hebben wel geluk!! :lol:
doegiedoeg dan…
Originally posted by Culemborgers@25-06-2004, 15:25:58
** De culemborgers zijn van 23 juli t/m 4 augustus op la masia.
En zijn dan (als ik het allemaal goed heb :o ) twee keer 21, twee keer 18 en vier keer 17. En aan het eind zijn we gezellig met z’n drieen 18 .
dan nog even een vraagje; lopen er in Blanes alleen maar Nederlanders rond, of ook veel Duitsers (om maar even een leuk land te noemen <_< ) **
heb daar altijd weinig duitsers gezien als ik zeg 10 duitsers is het veel…
Heb wel leuke ervaringen daar met duitse vrouwen gehad