Gemiddelde Leeftijd

Ik vroeg me af wat de gemiddelde leeftijd is van de mensen die naar Blanes gaan. Want volgens mij gaan er veel mensen die nog maar rond de 15 zijn of zo (niet dat ik dat een probleem vind).
Maar ik vroeg me gewoon af wat voor mensen ik daar tegen kom.

Wij gaan van 16 t/m 26 augustus met drie meisjes waarvan er twee 19 zijn en een 18.

Ik ben als ik naar Blanes ga 18, maar ik liep al in de discotheken rond toen ik 13 was…

Er lopen genoeg mensen rond van jouw leeftijd, maar er lopen ook mensen rond van voor in de 20…
Maar er zijn inderdaad ook mensen van 14, 15 of 16 jaaro oud.

Ik denk dus dat er wat toeristen betreft geen gemiddelde leeftijd is in Blanes. :slight_smile:

ik ben 18 en me nichie is 17 als ze er is wij gaan van 5 tot 15 juli naar blanes camping la masia :stuck_out_tongue:

De culemborgers zijn van 23 juli t/m 4 augustus op la masia.
En zijn dan (als ik het allemaal goed heb :o ) twee keer 21, twee keer 18 en vier keer 17. En aan het eind zijn we gezellig met z’n drieen 18 :smiley: .
dan nog even een vraagje; lopen er in Blanes alleen maar Nederlanders rond, of ook veel Duitsers (om maar even een leuk land te noemen <_< )

wij zijn met zn tweetjes 17 jaar! redelijk tog? :huh:

ik denk dat de leeftijd best wel afhangt van de camping / het appartement en ook waar je uitgaat… la masia lijkt me vooral jongeren van eh… rond de 18 of zo… en voor de rest zou ik t niet weten… Uiteindelijk vind je op vakantie toch wel mensen waarmee t goed klikt, je ziet vanzelf wel mensen van je eigen leeftijd. :smiley: B)

Ach… zoals enneleis/ lies al zei: wij zijn beiden 17
alvast veel plezier…

xxx Nienke :stuck_out_tongue:

heyaa! Wij gaan met z n tweetjes en we zijn 18 en 19! :smiley:
heeft iemand trouwens info over hotel Isabel!? :slight_smile:

wij zijn allebei 16

Wij zijn allemaal 17 (7 personen)… :ph34r:

Halllooow :smiley:

Bij ons is de een 18 en de ander 17!!

Doeiii :smiley: B)

Haaij
Wij gaan met z’n viertjes waarvan er dan drie 18 jaar oud zijn en eentje nog 17…

Ik denk dat de gemiddelde leeftijd ong. tussen de 15 en 25 ligt… ong. he… dus daaronder en daarboven zouden er ook wel veel mensen zitten… :wink:

Wij zijn met 2x 19 1x 23 en hoe oud de rest is van iedereen die ik daar ken geeeeeeen flauw idee… allemaal rond de 18 - 19 jaar :smiley:
kussssssssz
rene

Wij Zijn 15:D:D

ik vin het echt super lullig dat meisjes van 15 gewoon wel nu al alleen naar het buitenland mogen!..ik mocht dat echt niet!! maar goed…ieder zn mening :stuck_out_tongue:
maar cellie, jullie hebben wel geluk!! :lol:
doegiedoeg dan…

haha ja tohg…:slight_smile:

Originally posted by Culemborgers@25-06-2004, 15:25:58
** De culemborgers zijn van 23 juli t/m 4 augustus op la masia.
En zijn dan (als ik het allemaal goed heb :o ) twee keer 21, twee keer 18 en vier keer 17. En aan het eind zijn we gezellig met z’n drieen 18 :smiley: .
dan nog even een vraagje; lopen er in Blanes alleen maar Nederlanders rond, of ook veel Duitsers (om maar even een leuk land te noemen <_< ) **

heb daar altijd weinig duitsers gezien als ik zeg 10 duitsers is het veel…

Heb wel leuke ervaringen daar met duitse vrouwen gehad :stuck_out_tongue: :smiley:

21 Jaren jong, vertrek donderdag

wij ook allemaal 17…6meide

Wij zijn 16, 17 en 18… en we zijn er van 9 augustus tot 19… wie nog meer??

Wij zin allebei 15 en gaan van 27 juli tot 10 aug…