Hallo allemaal,
omdat mijn vriend en ik in oktober 3,5 week naar australië willen heb ik me ingeschreven op dit forum. Geweldige tips worden er gegeven, en ik heb er ook al veel aan gehad.
Toch heb ik een vraagje over de camperreizen. We zijn op dit moment op zoek naar een reisaanbieder om onze reis (Brisbane-Melbourne) bij te boeken. Het is me al opgevallen dat je beter een combireis (vliegtuig+camper) kan boeken dan losse tickets en camperhuur. De verschillende reisaanbieders gebruiken echter ook verschillende camperverhuurders. Nu kan je op de websites van KEA, MAUI, Apollo etc wel veel vinden over de indeling van de campers maar ik blijf toch met een aantal vragen zitten. Onze voorkeur gaat op dit moment uit naar de Maui Spirit 4 of de Maui Platinum Beach maar:
[ul]Als er staat inclusief TV, is dat er dan eentje met antenne, of alleen maar eentje waar je DVD’s op af kunt spelen?[/ul]
[ul]Kan je in zo’n camper ook nog een beetje normaal douchen? Of is dat niet nodig omdat er genoeg faciliteiten op de camping zijn?[/ul]
[ul]Is er draadloos internet op de campings aanwezig om je reis te kunnen voorbereiden?[/ul]
[ul]Kan je makkelijk met zo’n camper overal komen? Zijn ze een beetje manouvreerbaar als je alleen een auto gewend bent?[/ul]
Wellicht schiet me nog meer te binnen maar alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen!