Interview: davenuman, beheerder Thailand Forum

[quote=“davenuman, post:60, topic:73473”]

Don’t worry Georges ! Ik blijf zeker op WWZ komen !
En wat ik al eerder schreef…als je in Bangkok zit moet je het ff laten weten, dan drinken we er eentje :slight_smile:
Zodra mijn woonadres bekend is, krijg je het van me ![/QUOTE
mooi om te weten Dave,en vertrek je al in juni?
Het zal wel nu hectishe zijn met al je voorbereidingen,“paperenmolen”!!
In iedergeval kom ik je zeker opzoeken(100%)omdat ik een gierige Belg ben,mag je die avond op mijn kosten “drinken”!lol2lol2

Nee, vertrek waarschijnlijk 4 of 5 juli richting Krung Thep. Is idd erg hectisch nu, alles aan het opzeggen etc etc. En over klein maandje m’n huisje uit. Komt veel bij kijken bij zo’n emigratie…pfffffff.
Hahaha, als ik in BKK woon, zal ik ook een gierige Nederlander zijn, dus dat op jouw kosten drinken sla ik niet af :wink:

Ik vertrek de 6de. Drankje doen?

Goed idee !! Moet alleen ff kijken hoe druk ik het dan heb…moet namelijk dan nog ff huisje zoeken :slight_smile:
Overigens zit ik waarschijnlijk niet erg centraal, maar bij Suvarnabhumi in de buurt :slight_smile:

Ik blijf maar een nachtje, vlieg devolgende ochtend door naar Indonesie. In augustus ben ik weer een paar dagen in BKK, dus dat is ook een optie.

Augustus komt wellicht beter uit…tegen die tijd ben ik wat meer gesettled. De eerste dagen zullen druk, druk, druk worden… :slight_smile:

Prima, mail me je Thaise nummer maar en ik laat wel wat weten!