Interview: davenuman, beheerder Thailand Forum

Hier ben ik het dan ook helemaal mee eens! Thailand heeft gewoon alles! Ben dan ook van de 1ste keer verliefd geworden op het land. MAAARRR er zijn uiteraard nog mooie ei/landen. Nu, ik ben 20 juli ook weer naar Thailand hoor daar niet van… :vak02:

:chin:Leuk interview Dave ja het is een fijn land om te zijn oktober hoop ik er weer te zijn :thailand::cambodia:

Dat hoop ik ook… Alleen staat het nu even ‘in de wacht’ :frowning:

Beste georgesiam1,

Vriendelijk verzoek om jouw forumnaam te wijzigen in een andere naam. Zoals je kan zien bestaat er reeds een ‘georgessiam’ en dit kan verwarrend zijn.

Verzoek kan je indienen via de Helpdesk.

Bij voorbaat vriendelijk dank.

Dave, hm, smek, leuk, glup, interview, mjam.

(ben alvast je paella en tapas aan het opeten)

Sabadiee krap Dave,:chin:

Ik lees dat je bij Eva Air hebt gewerkt? Ticket of Cargo?

Op Reservations, in het WTC. Heb er alleen maar vrij kort gewerkt…

Ok. Zelf wil ik graag bij een airline gaan werken.
Het liefst een airline uit Azie. Kan ik IPB vliegen :smile:

Heb je wel enige ervaring in toerisme/luchtvaart ?

Het is dan wel geen Aziatische airline, maar bij Emirates is men momenteel wel op zoek naar medewerkers voor diverse functies (kantoor op Schiphol). Je kan deze vacatures terugvinden op www.luchtvaartnieuws.nl

ja ik zit nu al ongeveer 10 jaar in de cargo. maar bij een freight forwarder.

Ben er van op de hoogte dat ze bij EK 3 functie’s vrij hebben maar dat id voor reservations.

Aha oke, je bent dus op zoek naar een cargo functie ? Ik zal het onthouden…mocht ik wat zien, dan laat ik het weten !

Kapon Krap :chin: het liefst werken in thailand… Zodat ik samen met me vriendin kan zijn…

weet ik niet hangt van bepaalde dingen af!!! of ik kom die tijd kan ook eerder geen idee nog

groet

frank

Hoi Dave,
Leuk interview hoor,een heleboel dingen zijn zo herkenbaar haha. Thailand blijft ook bij mij de nummer 1 bestemming ondanks dat ik al vele andere landen heb gezien.

he jammer man,dat ik je neit zie.
Kom je nog later dit jaar,zit er voor mij wel in!!!
heb het kei druk alles goed te regelen,het gaat gebeuren nog 12 diensten en dan zit het erop)))pfffffffffffffffff eindelijk.
laat me weten als je teurg gaat na september kan ik ieder edag bij wijze vna))

groet frank

hallo dave
leuk intervieuw.
klopt precies of je word meteen verliefd.
op thailand of niet ik ben er 3 jaar geleden gaan wonen.
ik hoop voor je dat je toch een baan vind.
ik weet hoe moeilijk dat hier is.

Leuk om te lezen dat er veel mensen zijn die net als ik gek zijn op Thailand. Vandaar ik ook mijn eigen website www.thailona.nl heb gemaakt. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die het altijd over Thailand heeft of al weer denkt om terug te gaan.

:wereld:

Dag Dave, ontzettend leuk om de man achter het forum te zien. Je hebt ooit je favoriete restaurant in BKK in het forum aangegeven. Als ik het goed in m’n hoofd heb: restaurant ‘Suda’ aan Sukumvit Soi 14 en heb daar tijdens diverse reizen, gegeten. Bedankt voor die tip. Groet, Annelies

Dat zou heel goed kunnen ! Ook nu nog is Suda mijn favoriete restaurant in Bangkok. Graag gedaan !