Hoi allemaal
Ik ben op zoek naar reisgenote die in de zomermaanden juli/augustus zin heeft mee te gaan interrailen door Frankrijk en Spanje. Ben erg avontuurlijk ingesteld. Hou van avontuur,camperen, cultuur,natuur, relaxen, watersporten(golfsurfen duiken, snorkelen) Bergen (pyreneen) strand, lekker eten, en niet te vergeten uitgaan! (Sangria:love: ). Heb een grote liefde voor Frankrijk en Spanje, spreek de taal goed en deze zomer backpackend door deze landen te reizen lijkt mij een super ervaring!
Helaas heb ik in mijn vriendengroep niemand die dit jaar mee kan/wil.
IK hoop via deze oproep iemand te vinden die net zo enthousiast, spontaan en energiek is als ik, waarmee ik een vakantie om nooit te vergeten mee kan vieren.
Ik wacht met spanning!
hai claudia,
bedankt voor je reactie. Lastig hoor als niemand die je kent ook van kamperen houdt. Ik ben als kind heel veel in frankrijk geweest dit land heeft ook mijn interesse, in spanje heb ik alleen mallorca gezien verder niet dus dat lijkt me leuk. ik heb vakantie vanaf 10 juli en dan 6 weken. Heb jij al vaker geinterraild? of met een rugzak rondgetrokken?
groetjes julia
hoi julia
leuk dat je reageert:)
Ik heb vroeger ook altijd gekampeerd met mijn ouders zowel in Frankrijk als in Spanje (meer in frankrijk) dit wil niet zeggen dat ik perse wil kamperen hoor, eigenlijk maakt het me niet uit of in hostels/jeugdherbergen te slapen of in de tent. een combinatie lijkt me leuk.
Heb nog nooit als backpack met de trein door een land getrokken, maar dit lijkt me echt een superervaring(en avontuur). Heb wel veel met de trein gereist in het buitenland. Leuk dat jij al wel vaker hebt geinterraild en hebt rondgetrokken. Ik studeer nog, en heb officieel vanaf 17 juli vakantie (maar ik verwacht dat ik al veel eerder vrij ben)en dan t/m begin September
Waar kom je vandaan in Nederland?
Hallo Claudia!
Ik ben net nieuwe op deze site en laat allerlei dingen even in mij inwerken. Maar heb nog nooit geintterraild. maar ben er nu op me 21e jaar wel achter gekomen dat ik niet in nederland wil bljven en er echt even tussen uit moet!..
Waar heb je een grote liefde voor frankrijk en Spanje?
Groetjes Sanne
Hoi allemaal
Ik ben op zoek naar reisgenote die in de zomermaanden juli/augustus zin heeft mee te gaan interrailen door Frankrijk en Spanje. Ben erg avontuurlijk ingesteld. Hou van avontuur,camperen, cultuur,natuur, relaxen, watersporten(golfsurfen duiken, snorkelen) Bergen (pyreneen) strand, lekker eten, en niet te vergeten uitgaan! (Sangria:love: ). Heb een grote liefde voor Frankrijk en Spanje, spreek de taal goed en deze zomer backpackend door deze landen te reizen lijkt mij een super ervaring!
Helaas heb ik in mijn vriendengroep niemand die dit jaar mee kan/wil.
IK hoop via deze oproep iemand te vinden die net zo enthousiast, spontaan en energiek is als ik, waarmee ik een vakantie om nooit te vergeten mee kan vieren.
Ik wacht met spanning!
Hoi Sanne!
Ik ben vroeger altijd wezen kamperen met mijn ouders in Frankrijk, ik heb hier hele leuke herrineringen aan. Frans eten vind ik erg lekker en de hele cultuur van het land trekt mij zeer aan. Met de spaanse cultuur heb ik hetzelfde, ik ben zelf een halfbloed Spaans en heb veel familie in Spanje. (die ik via interrail ook graag wil bezoeken) Voel mij erg thuis in Spanje en vind het echt geweldig daar! lekker weer, avond/nachtleven is erg gezellig ('s avonds om 10uur met 25graden nog op het terras zitten) prachtige natuur mooie bergen en zee, mooie steden (die ik ook graag wil bezoeken) en het eten vind ik ook heerlijk in Spanje. Ik studeer zelf aan het HBO , ben bijna altijd druk met leren en ben er ook echt wel aan toe deze zomer er tussen uit te gaan en iets te doen wat ik nog nooit eerder heb gedaan!
Hoor graag nog wat van je!
ik zit er zelf ook aan te denken om te gaan interrailen maar dan door heel europa voor een maand(juli/aug). ik heb precies tzelfde probleem met mijn vrienden (ze vinden het maar niks).dus probeer via ww een reispartner te vinden die ook avontuurlijk is en veel verschillende dingen wil gaan doen!
Misschien Kunnen we elkaars emailadressen uitwisselen!
En via msn verder overleggen? ik was al van plan om een website te openen om mensen die niet in hun uppie het buitenland durven te verkennen maar zorgen dat er een algemene site komt om elkaar beter te leren kennen en zo reispartners te vinden.
ja dat zou wel leuk kunnen zijn ik weer namelijk echt neit waar ik moet zoeken enz. en ik wil diegene waar ik mee ga eerst goed leren kennen!
mn email is [EMAIL=“bitsch_j@hotmail.com”]bitsch_j@hotmail.com
tot op msn
Leuk dat er na een lange stilte weer wat leuke reacties komen op mijn Topic!!:yes:
Heb nog steeds niemand gevonden die met me meegaat interrailen!!dus blijf vooral mailen!!Met de lente in aantocht krijg ik steeds meer zin in de vakantie!
groetjes!:RockOn:
jahaa ik heb ook zo n zin tel de dagen al af tot juli:P
wil je eigenlijk met zn 2e of met een groepje?
en zou je niet door meerdere landen willen reizen?
Met een groepje lijkt me ook heel erg leuk(Als iedereen een beetje dezelfde voorkeuren heeft kan dat echt super zijn
Wat betreft door andere andere landen reizen, doe maar een voorstel! Spanje en Frankrijk trekt me toevallig heel erg aan, en ik spreek de taal goed! Maar ik sla een nieuwe uitdaging nooit uit de weg! Als het er maar warm is en een beetje mediterraan vind ik het prima!!
Greets!
ja vind ik ook als je een leuke groep hier kan vinden zou t wel leuk zijn en wat betreft delanden zou ik graag iig graag langs italie en griekenland willen gaan (eigenlijk als t maar warm is!) en dan bijv een weekje in spanje paar feestjes afgaan:P en in frnakrijk heb ik in 2 verschillende plaatsen kennissen waar ik altijd kan slapen:)