Interrailen zomer 2010 Europa reisgenoot gezocht!

Hi!
Ja ik ben zeker nog geintresseerd in een interrail reis. Ik had bedacht dat ik richting italie wil. De maand maakt niet zo veel uit.

Waar wil jij heen?

Hee Melody en overige geinteresseerde,

Hier is nog een potentiele reisgenoot! Mijn naam is David, ik ben 21 jaar en ik zou deze zomer graag door oost-europa willen interrailen, maar Italie ofzo vindt ik ook prima! 'Tleek me zelf ook wel leuk om met wat meer mensen te gaan… Zo’n 4/5 ofzo… of 30… Ik las al vanalles over meetings enzo… Ben ik al te laat of is er nog ruimte! 'Khoop van je(of is het al jullie?) te horen…

Hallo!
Ik ben Sabine, 18jaar, en het lijkt mij ook erg leuk om te gaan interrailen.
Ik heb niet echt een voorkeur voor bestemmingen, alleen Frankrijk wil ik niet naartoe.
Ik hoop nog van jullie te horen als jullie nog mensen zoeken!
En ik kan in Juli en Augustus.

Groetjes.

Dag iedereen,

Ook ik ben van plan om te gaan interrailen van de zomer. Ik zat te denken aan +/- 3 weken per 12 juli.
Ik zie dat jullie al een meeting hebben gehad e.d., is daar nog iets uitgekomen?
Ik weet nog niet welke richting ik op wil: naar het noorden (Scandinavië) of het zuiden/oosten (Parijs, Nice, Pisa, Florence, Wenen, Praag, Berlijn o.i.d.).
Zijn er nog meer mensen met dit soort plannen?

Gr, Mendy (24)

hey,

ik heb nog wel interresse om te gaan interrailen,
Maakt mij niet zo veel uit waar we heen gaan.
Ik moet alles nog zien in europa wil graag steden bezoeken en soms lekker stappen.

Gr stefan 21