Hallo! mijn naam is Claudia Drost, heb net HAVO gehaald en neem een Gap year!!
Ik wil graag na de zomervakantie, wanneer de scholen weer beginnen Europa ontdekken. Ook wil ik naar Amerika (waar familie en kennissen wonen) & (vrijwilligers)werk in Azië vinden.
Wegens mijn leeftijd (18, ook al ben ik erg zelfstandig) wil ik graag samen met iemand (tussen 19 - 23 ?!?!) gaan interrailen. Ik hou van avontuur, relaxen, cultuur, uitgaan, bergen, stedentrips, backpacken, etc. Alles is prima voor mij!
Mij lijkt Italië en Berlijn erg mooi om apsolute te bezoeken, voor de rest… be my guest… vind snel iets prima!!
Ik hoop op een leuk berichtje (hier onder bij reacties, facebook… ook goed, of goyourownwaycd@hotmail.com) !! ook vind ik het leuk om gewoon te filosoferen met andere interraillers !
Hey claudia,
Ik heb in september nog 2 weken vakantie. Concrete plannen heb ik niet. Wat interrail betreft ben ik niet z’n fan van in 10 dagen kriskras door Europa rijden(dan voel ik met net een Japanner, die thuis op zijn ipad kijkt waar hij is geweest). Ik bezoek zelf meestal maar 1 of 2 landen per keer. Ik ben helaas wel iets ouder dan 23, maar als je leuke ideeen hebt laat maar weten, misschien ga ik wel mee of kunnen we onderweg afspreken.
Gr
Geert
Hallo Geert, sorry ik zoek toch echt een medereiziger die wat jonger is dan mij! sorry! maar ik heb je site bekeken, leuk man! nog tips voor backpacken door europa?
x
Berlijn is een leuke vriendelijke stad, London ook, Edinburg vooral tijdens het fringefestival( is volgen mij binnenkort).
Probeer niet te veel steden in een korte trip te proppen, neem de tijd om een stad te leren kennen en er rond te wandelen. Ik blijf zelf meestal ongeveer 3 dagen in een stad voordat ik weer verder ga, voor sommige steden te lang, voor sommige veel te kort( in NYC heb je aan een week echt niet genoeg, Philadelphia heb je binnen 2 dagen helemaal gezien).
Suc6 met je reis en laat ff weten hoe je het hebt gevonden en waar je bent geweest. Dat vind ik leuk om te lezen en horen.
Groeten
Geert
Hi Geert! Bedankt voor je leuke berichtje, en voor de tips! je hebt inderdaad gelijk over die hoeveelheid dagen! ik zou het je laten weten! Groetjes