haloo iedereen ik ga in september een maand naar china.
ik weet dat facebook , instagram,… geblokeerd is in china en dat je via een vpn account dat moet doen? maar hoe en welke vpn??
en hoe moet ik dat voor mijn iphone doen ? zal geen sim kopen , gwn wifi via mijn gsm , en ook voor de laptop?
kan iemand mij helpen?
danku
Ik ben nu in China en ik gebruik Cloak (www.getcloak.com). Je kunt dit voor meerdere apparaten gebruiken, zorg ervoor dat je dit wel al in NL installeert anders werkt het niet. Ze hebben 1 maand gratis, dus dat komt goed uit.
Die is wel gericht op Apple. Ik heb niet lang gelden naar tevredenheid Express VPN gebruikt. 30 dagen geld terug mogelijkheid en beschikbaar voor PC en Android en IOS …
Heb destijds deze tips gekregen en die werken uitstekend.
Voorgebruik van Facebook, Google, Twitter, Skype, Instagram et cetera, dan heb je een vpn/proxy nodig.
FQROUTER 2 v2.12.7 en OpenVPN Connect met deze plugin EasyOvpn - Plugin for OpenVPN deze werken over het algemeen wel, ook dit zijn Android apps en zijn ook gratis te downloaden.
Voor de laptop kan je Freegate gebruiken.
Whattsapp, Yahoo, Hotmail/Outlook werkt gewoon in China
ik begrijp het even niet
FQROUTER 2 v2.12.7 en OpenVPN Connect met deze plugin EasyOvpn - Plugin for OpenVPN
fqrouter 2v2 en openvpn ,zijn dat 2 mogelijkheden of moet ik fqroutetr downloaden en dan daar de vpn openen? snap het niet zo goed hahah
danku!
Jammer, dat er direct uit mijn e-mail wordt gekopieerd zonder bronvermelding.
Het zijn twee programma’s.
Sorry Mark…had wel vermeld dat ik deze tips ook had gekregen, alleen heb nagelaten dat het van een privemail van CHINATREINKAARTJES.NL aan mij kwam.
Ben blij met de treinkaartjes Beijing - Xian, sept 2015, die jij voor ons verzorgd hebt (incl de uitvoerige beschrijving hoe de kaarjes af te halen, in het Chinees en Nederlands.)
Kan het iedereen van harte aanbevelen die van plan is door CHINA met de trei te reizen.
Frank
1 like
Als iemand nog een gratis Apple vpn weet, die ook werkt en waar je niet een creditcard aan moet hangen dan hou ik mij aanbevolen.