Internationale school St. Maarten

Heeft iemand informatie over en/of ervaringen met de internationale school op St Maarten? Ik word nl weinig wijzer van de site http://www.isbi.com/istd-viewschool/4218-International_School_of_St_Maarten.html

Alvast bedankt!

Hallo,
Wij wonen sinds eind juli op Sint Maarten. Onze dochter is 11 jaar en gaat naar de internationale school. Het heet Carribean International Academy. Wij zijn hier zeer te spreken over en mijn dochter ook. Goede begeleiding ook voor kinderen die weinig tot geen engels spreken.
Als je nog meer vragen hebt: linda.ros4@gmail.com

Hoi, Ik werk op een Nederlandstalige school op Sint Maarten.
Sister Magda Primary school.

xxx Stephanie

:thumbsup:
Bedankt Stephanie en Linda. Inmiddels heb ik ook de learning unlimited school gevonden. Linda ik neem nog even persoonlijk contact met jou op want onze dochter is dan, als alles doorgaat, net als jouw dochter 11.

kan iemand me vertellen hoe het geregeld is met naschoolse opvang?
bedankt!

ow ik wil er aan toevoegen dat ik bedoel op het basisonderwijs, voor mijn zoon van 7

Hoi Stephanie,

Kun je aangeven wat het niveau is van de Nederlandse lessen die op Sint Maarten worden gegeven? Wij hebben plannen om voor een aantal jaren naar Sint Maarten te vertrekken. Onze dochters zijn nog in de basisschool leeftijd (groep 2 en groep 4). Sluit het onderwijs aan op dat van Nederland? Maw: als we na ongeveer 3 a 4 jaar terugkomen in Nederland, lopen ze dan niet achter qua Nederlandse taal?

Groetjes Lyn