Hey hallo allemaal.
Mijn naam is Karin en ik ben 23 jaar.
Vorig jaar heb ik een half jaar stage gelopen in sint maarten op een basisschool. wanneer alles volgens plan verloopt zal ik dit jaar afstuderen en van 15 augustus t/m ongeveer juli gaan werken op een basisschool in Sint Maarten.
Ik weet uit mijn ervaringen dat het slim is om niet helemaal alleen naar Sint Maarten te vertrekken en daarom ben ik op zoek naar een maatje waarmee ik samen op zoek kan gaan naar een verblijf of waarmee ik contact kan maken in Nederland zodat je niet helemaal alleen in Sint Maarten op zoek moet gaan.
Hoi!
Op welke basisschool ga je werken in St Maarten? Ik werk namelijk al bijna een jaar op de Sr Regina School in St Maarten en hoogstwaarschijnlijk ga ik nog een jaartje langer blijven. Het schoolhoofd gaat 2 klasjes buitengewoon onderwijs oprichten en heeft me gevraagd of ik dit zie zitten. Normaal gezien ging ik terug naar België, maar nu ben ik toch wel heel hard aan het twijfelen, omdat dit me enorm aanspreekt. Heb je dan al een verblijfplaats geregeld in St Maarten?